Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام امیرحسین منطقی شامگاه چهارشنبه در همایش رای‌اولی‌ها در همدان با بیان اینکه اگر به تاریخ بشریت نگاه کنیم به دین توجه ویژه شده است، اظهار کرد: این نکته تا جایی اهمیت دارد که برخی از دانشمندان غربی بر آن صحه می‌گذارند.

وی با بیان اینکه در این مکان امروز می‌خواهم از کسانی سخن بگویم که با دین مخالفند، افزود: زمانی خاتمی در سخنان خود اظهار کرد که احکام قرآن متناسب با زندگی قبیله‌ای است و قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست چرا که اکنون زمان زندگی قبیله‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرس حوزه با بیان اینکه اکبر گنجی عنوان می‌کند که قرآن سخن خدا نیست! خاطرنشان کرد: در آن دوره خاتمی و هاشمی رفسنجانی هیچ کدام با این حرف‌ها مبارزه نکردند و از هیچ کس صدایی بلند نشد.

وی با بیان اینکه عبدالکریم سروش می‌گوید ولایت پیامبر به کسی منتقل نشده است، یادآور شد: از نظر سروش ائمه اطهار دیگر بر ما ولایت ندارند و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) امام ما نیستند.

منطقی با بیان اینکه محسن کدیور معصوم بودن معصومین را نادیده گرفته است، خاطرنشان کرد: هاشم آغاجری در جایی گفت در حکومت‌های دینی نه تنها دین افیون توده‌هاست که افیون حکومت‌ها نیز هست، یعنی دین از بین برنده است!

وی با بیان اینکه محمد مجتهد شبستری در جایی بیان کرده که فکر و قول معصوم حجت نیست، یعنی اگر معصوم هم حرفی زد و کاری انجام داد حجت نیست! گفت: اکبر گنجی صراحتا اعلام می‌کند که دین از سیاست جداست بدین معنا که دین نباید در حکومت نقشی داشته باشد یعنی دین باید در مسیر خود را داشته باشد هر کس دوست دارد نماز و حجاب را رعایت کند؛ این موضوع به کسی ارتباط ندارد و در اینجا حکومت هم هیچ نقشی نباید داشته باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سعید حجاریان در جایی گفت که تفکر فقهی نمی‌تواند فرهنگ عاشورا را بازسازی کند، افزود: اینها در جای دیگری گفتند که امام حسین(ع) قربانی خشونت‌های پیامبر(ص) شد!

وی با اشاره به اینکه اکبر گنجی در جایی گفته که تفکرات امام خمینی(ره) متعلق به موزه تاریخ است، یادآور شد: باید مراقب باشیم چون عده‌ای به دنبال حذف دین هستند، دولت روحانی واقعا دولت چهار درصدی‌هاست و این شعار نیست.

منطقی با بیان اینکه چرا صفدر حسینی و دخترش و امثال حسین فریدون برادر روحانی حقوق‌های نجومی دریافت کنند، آن وقت بقیه نان برای خوردن نداشته باشند، گفت: بعد هم دم از اقتصاد می‌زنند!

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم جز ننگ برای خود چیزی باقی نگذاشت، تصریح کرد: انشاءالله با هوشیاری مردم پرونده این دولت در همین دوره اول مختومه اعلام خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آنها معتقدند اگر ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید زیر سلطه آمریکا برویم، افزود: اکنون اسراییل می‌خواهد روحانی رئیس جمهور شود.

وی اشاره‌ای به سند 2030 و اقدام آن از طرف دولت کرد و گفت: بدون اطلاع مجلس رفتند و سند را تصویب و امضا کردند، مانند توافقنامه مزخرف برجام!

منطقی با بیان اینکه در سند 2030 آمده که در کتاب‌های مدارس ابتدایی باید مسائل جنسی مطرح شود، خاطرنشان کرد: کتاب آن هم چاپ شده و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب هم عرضه می‌شد که در این کتاب عکس موضوعات را کشیده و آن را تشریح می‌کند.

وی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه اگر قدر نظام و اسلام را ندانیم و شل بگیریم سفت خواهیم خورد، تصریح کرد: باید قدر امنیت را بدانیم و از آن حفاظت کنیم.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با حضور رئیس حوزه‌های علمیه کشور شانزدهمین همایش تجلیل از طلاب ممتاز یزدی حوزه‌های علمیه استان یزد در مدرسه علمیه کاظمیه یزد برگزار شد.


دبیر برگزاری این همایش هدف از برگزاری این برنامه را تکریم و تقدیر از زحمات طلاب و به منظور ایجاد انگیزه برای طلاب جوان در مقاطع و بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی، قرآن و عترت و فرهنگی عنوان کرد.


حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: آثار زیادی امسال به دبیرخانه شانزدهمین همایش رسید که از بین این آثار ۱۴۶ نفر در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر شده بودند که از آنها تجلیل شد.


رئیس حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) به جایگاه و نقش مهم این امام همام در به ثمر رسیدن مکتب اسلام و تشیع پرداخت.


آیت الله اعرافی از طلاب خواست تا زندگی و سیره رئیس مذهب تشیع را در زندگی خود بکار گیرند و آن را در جامعه برای مردم تبیین نمایند.


در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟