Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:42:45 GMT

۵.۵ ماه حقوق کارگران معدن آق دربند سرخس پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۹۱۶۹

۵.۵ ماه حقوق کارگران معدن آق دربند سرخس پرداخت شد

عضو هیئت مدیره انجمن معدن خراسان رضوی گفت: ۵.۵ ماه حقوق کارگران معدن آق دربند سرخس که ۱۲ ماه مطالبه حقوق و مزایای خود را داشتند پرداخت شده است.

فضل الله احتشامنیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: مسائل معدن آق دربند که چندی پیش با مشکل مواجه شده بود و کارگران آن نزدیک به 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به علت معوقات حقوق و مزایای خود مطالبه داشتند در حال ساماندهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هم اکنون حدود 5.5 ماه از معوقات کارگران و بازنشستگاناین معدن که معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده پرداخت شده و امید میرود به زودی باقی مطالبات این کارگران نیز پرداخت شود.

عضو هیئت مدیره انجمن معدن خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طبقه بعدی ساختمان مهمانسرای معدن آق دربند به فروش گذاشته شده امید میرود که مطالبات گارگران به زودی به روز شده و تمام آنها پرداخت شود.

احتشامنیا ادامه داد: این معدن سهامی خاص بوده که 31 درصد آن متعلق به آستان قدس رضوی و مابقی متعلق به اشخاص حقیقی خصوصی است و ماده معدنی آن ذغالسنگ و نوع بهرهبرداری آنعمقیاست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقی که در معدن یورت رخ داد تمام تجهیزات ایمنی گازسنج برای کار در عمق زمین در معدن ذغال سنگ آق دربند در نظر گرفته شده و مسئول کمیته حفاظت و ایمنی نیز برای این معدن در راستای پیشگیری از هر نوع حادثه‌ای در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

R41347/P1361/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از 700 میلیارد تومان است، اظهار کرد: برای پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان به 2100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: برای پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قبل از پایان اردیبهشت 1403، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه سرایداران مدارس از عدم واریز 2 میلیون تومان افزایش حقوق گفت: این رقم برای اکثر سرایداران مدارس واریز شده است و اگر فردی آن را دریافت نکرده با حقوق اردیبهشت به همراه معوقه فروردین ماه دریافت خواهد کرد.

 

همچنین رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز گفت: حق‌التدریس معلمان در حال به روز شدن است تا کنون سه ماه پرداخت شده است و در اردیبهشت باقی مانده آن یعنی تا پایان اسفند 1402 پرداخت خواهد شد و کل مطالبات حق‌التدریس سال تحصیلی 1402-1403 تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد همچنین از ابتدای سال تحصیلی آینده حق‌‌التدریس معلمان هر دو ماه پرداخت خواهد شد‌.

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور