Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، زن جوان در حالی که عنوان می کرد آن قدر دچار عذاب وجدان شده ام که از نگاه کردن به چشمان همسرم شرم دارم، به کارشناس اجتماعی کلانتری گلشهر مشهد گفت: حدود 2 سال قبل زمانی که 17 سال بیشتر نداشتم با «عظیم» ازدواج کردم.

این در حالی بود که راه و رسم زندگی مشترک را نیاموخته بودم و تصورم از ازدواج این بود که همانند 2 کبوتر عاشق باید کنار یکدیگر بنشینیم و با حرف های عاشقانه از زندگی لذت ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داشتم مدام با همسرم به گشت و گذار بروم و همواره در کنارش باشم اما وقتی وارد زندگی مشترک شدم همه چیز با آرزوها و تفکراتم تفاوت داشت.

همسرم کارگر یک شرکت خصوصی در خارج از شهر بود. او سپیده دم و در حالی که من هنوز خواب بودم از خانه خارج می شد تا به موقع سر کارش حاضر شود و مجبور بود برای تامین مخارج زندگی و هزینه های اجاره منزل تا پاسی از شب نیز اضافه کاری کند. او وقتی به منزل می رسید چیزی جز «خستگی» برای من نداشت.

این در حالی بود که من همه روز را به انتظار دیدن همسرم تنها در خانه نشسته بودم تا با آمدنش حرف های عاشقانه دوران نامزدی را تکرار کنیم اما او هیچ توجهی به خواسته های غریزی و نیازهای عاطفی من نداشت.

آن قدر خسته بود که هنوز کلامی صحبت نکرده خوابش می برد و من در کمال ناباوری و با چشمانی اشکبار در انتظار روز دیگری می ماندم اما همه روزها و ماه ها به همین ترتیب سپری می شد و «عظیم» حتی به این فکر نمی کرد که باید صاحب فرزندی شویم که گرمابخش زندگی سرد و بی روح ما شود.

من هم که از این زندگی یکنواخت خسته شده بودم به معاشرت و رفت و آمد با همسایگان و دوستانم روی آوردم. در این میان با یکی از همسایگان که تقریبا هم سن بودیم رابطه نزدیکی برقرار کردم.

«ستاره» یک سال زودتر از من زندگی مشترکش را آغاز کرده بود و زنی بسیار خوش اخلاق بود اما او به خاطر بیکاری همسرش در رنج بود به طوری که مدام برای فرار از مشاجرات خانوادگی نزد من می آمد و گاهی نیز من به منزل آن ها می رفتم و به درد دل با یکدیگر می پرداختیم.

صمیمیت من با ستاره به گونه ای بود که همه اسرار و رموز زندگی خودم را برایش تعریف می کردم اگرچه در همین رفت و آمدها متوجه نگاه های شیطانی همسر ستاره شده بودم ولی به این موضوع توجهی نمی کردم و به ارتباطم با ستاره ادامه می دادم تا این که یک روز وقتی به خانه ستاره رفتم، از صحبت های همسرش فهمیدم که او قهر کرده و به منزل پدرش رفته است.

آن روز شوهر ستاره مرا به داخل خانه دعوت کرد تا برای بازگرداندن همسرش به او کمک کنم. وقتی فهمیدم که او نیت شومی در سر دارد تصمیم گرفتم از آن محیط گناه آلود فرار کنم ولی او با حرف هایش مرا اغفال کرد و ... کاش آن روز ریسمان شیطان را پاره می کردم و از آن محیط پا به فرار می گذاشتم تا این گونه ...
ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

خراسان

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن خود را آماده پیوستن به رئال مادرید می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که چند ماه پیش به طور رسمی به اعلام باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رساند که تمایلی برای تمدید یک ساله قراردادش ندارد و در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد از PSG جدا خواهد شد، به نظر می‌رسد در حال فراهم‌سازی مقدمات حضورش در رئال مادرید است.

باشگاه رئال مادرید که پیش از این در تابستان‌‌های 2022 و 2023 به ترتیب با ارائه پیشنهادهایی به ارزش 200 میلیون یورو و 120 میلیون یورو تلاش‌های ناموفقی برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن داشته است، گفته می‌شود این بار برای رسیدن به توافق نهایی با امباپه فاصله چندانی ندارد.   

حالا رسانه اسپانیایی «ووزپوپولی» خبر می‌دهد که کیلیان امباپه می‌خواهد خانه مجلل سرخیو راموس در مادرید را خریداری کند و در این خصوص با هم‌تیمی‌ پیشین خود در ارتیاط مستقیم است. خانه مدافع پیشین رئال مادرید که ارزش آن 18 میلیون یورو تخمین زده شده، در منطقه مورالخا و در شمال شهر مادرید واقع شده است که به والدبباس (محل تمرین رئال مادرید) نزدیک است.

افشای دلیل واقعی جدایی راموس از رئال مادرید؛ عصبانی کردن پرس!

پیش از این فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داده بود که کیلیان امباپه 24 ساله در حال نهایی کردن جزئیات انتقالش به رئال مادرید در تابستان پیش رو است و  در این تیم اسپانیایی دستمزدی معادل دستمزد وینیسیوس جونیور و جود بلینگام دریافت خواهد کرد.

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه این فصل 43گل در 45 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده، این در حالی است که تاکنون در 305 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 255 گل و 108 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند