Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای با انصراف سید مصطفی میرسلیم از نامزدی در انتخابات و حمایت از حجت الاسلام رئیسی موافقت کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ ایران
خدا را سپاس می گوئیم که بار دیگر نظام مردمسالاری اسلامی را موفق داشت که انتخاباتی آزاد با شرکت دیدگاه ها و تفکرات مختلف برگزار نماید و مردم در نهایت آزادی و امنیت در روز ۲۹ اردیبهشت ماه به پای صندوق های رای می‌روند و حماسه ای جدید خواهند آفرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حزب موتلفه اسلامی بنابر تکلیف شرعی خویش با مشورت با علمای بزرگ و اعضای شورای مرکزی حزب و دبیران استان ها و صاحب‌نظران و فرهیختگان، شخصیتی بزرگوار و واجد شرایط سپردن امانت الهی در مدیریت اجرایی کشور و ساده زیست و متعهد و دارای سوابق درخشان علمی و سیاسی و فرهنگی و خدماتی، جناب آقای مهندس «سید مصطفی میرسلیم» را به عنوان نامزد اصلح ریاست جمهوری معرفی کرد و شما مردم هوشمند، ایشان را در ایام تبلیغات و در مناظره ها و در بیان نظرات و برنامه های راهبردی و راهکاری وی دیدید و همه بر ادب و صداقت و اخلاق او تایید کردید.
اکنون که ارزشگرایان نظر دارند که وحدت جبهه متحد ملت با معرفی نامزد واحد، بیشتر جلوه نماید؛ براساس مشورت با بزرگان و علماء و باتشکر از شخص جناب آقای مهندس «سید مصطفی میرسلیم» از پذیرش نامزدی حزب و حضور فعال و مدبرانه در صحنه انتخابات اعلام می‌دارد که حزب موتلفه اسلامی با انصراف از نامزدی ایشان از آیت الله رئیسی، حمایت می‌کند و انشاالله در آینده از شخصیت ارزشمند جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم استفاده مطلوب بعمل خواهد آمد.
حزب موتلفه اسلامی از همه ملت بزرگوار دعوت می‌نماید که در روز جمعه ۲۹/۲/۹۶ همه به پای صندوق های رای آمده و روح بلند امام و شهدا را شاد و استکبار جهانی و عواملش را مایوس تر و مستضعفان و آزادیخواهان جهان را امیدوار سازند.
حزب موتلفه اسلامی
۹۶/۲/۲۷

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است

حجت السلام راشد رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: معلم با تعلیم و نشرِ علم، انسان‌ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می‌دهد و مربی انسان‌سازی در جامعه است‌.

وی با اشاره به حدیث پیامبر بزرگ اسلامی (ص) که فرمودند:«انَّما بُعِثتُ لِاُتمِمَّ مکارم الأخلاق»، افزود: اخلاق از مسائل مهم دین اسلام است و تکمیل و تعلیم مکارم اخلاقی هدف اصلی معلمان در نظام تعلیم و تربیت است.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ ادامه داد: معلمان با صبر و حوصله رسالت تعلیم و تربیت خود را برای شکوفایی و پویایی علم و فرهنگ و اخلاق جوامع بشری اجرا می‌کنند.

رئیسی عنوان کرد: تربیت و احیای اخلاق وظیفه سنگینی است که بر دوش فرهنگیان و معلمان نهاده شده است، همچنین کلید سعادت و شقاوت یک ملت دست فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش آینه ی تمام نمای آینده کشور است و شادابی و نشاط جامعه در حول محور معلمان با انگیزه می چرخد بیان داشت: در راس این هرم معلم قرار دارد چون تمدن ساز است.

رئیسی با بیان اینکه جایگاه معلمان به ویژه معلمان ابتدایی در نقش پذیری و الگو برداری دانش آموزان بی بدیل و تاثیر گذار است گفت: تبیین جایگاه معلمان از نگاه حاکمیت می‌بایست توسعه محور باشد.

وی با اذعان بر اینکه هویت بخشی به آموزش و پرورش توسط معلمان خوب صورت می‌پذیرد و امروز معلمان خلاق و مبتکر می‌توانند در جایگاه آموزش و پرورش تاثیر گذار باشند گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه حاکمیتی است و همگان باید در این راستا حرکت کنند.

رئیسی خاطر نشان کرد: تمامی برنامه آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین و ساحت‌های شش گانه آن و گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری باید تبیین گردد.

کد خبر 6093946

دیگر خبرها

  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است
  • اشاره گادی آیزنکوت به کناره‌گیری از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی