Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@08:54:43 GMT

احداث حمام عمومی در ۳ نقطه شهر سرخه

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۰۵۰۸

احداث حمام عمومی در ۳ نقطه شهر سرخه

عضو کمسیون سرمایه گذاری شهرداری سرخه از احداث حمام عمومی در 3 نقطه شهر سرخه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن سبحانی کارشناس عمرانی و امور ساختمانی در مجموعه شهرداری سرخه عضو کمسیون سرمایه گذاری شهرداری سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه بیان داشت: در چندماه اخیر با توجه به ضرورت حمام عمومی در شهر که در 3 نقطه توسط بخش خصوصی پیشنهاد شد و طی مصوبه ای قرارشده، شهرداری بطور رایگان یا اجاره باصدور مجوز رایگان، زمین را در اختیار سرمایه گذار گذاشته و این حمام در سه نقطه از شهر احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: یکی ازاین مکان ها در شهرک امام، بلوار بسیج که مورد استفاده زائرین هم قرار خواهد گرفت.

عضو کمسیون سرمایه گذاری شهرداری سرخه افزود: نقطه دیگر احداث حمام عمومی در خیابان جهاد که نزدیک مجتمع مسکن مهر است و بازسازی و نوسازی حمام قدیمی جانبازان در نظر گرفته شده است که بااستفاده از تجربه چندین ساله بتوانیم مورد رضایت شهروندان را فراهم آوریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت