Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه به‌طور رسمی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها پایان یافت گفت: در فرصت باقی مانده تا انتخابات هرگونه فعالیت انتخاباتی در استان گیلان پیگرد قانونی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد احمدی‌پور صبح امروز در نشست خبری در رشتبا اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداهای شوراها و ریاست جمهوری به پایان رسیده است اظهار داشت: شمارش معکوس برای خلق حماسه‌ای دیگر در میهن ایران اسلامی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه در ساعات باقی‌مانده به انتخابات انتظار می‌رود تمامی افراد به‌ویژه افراد مستقر در ستادهای انتخاباتی، رعایت قانون را داشته باشند افزود: ستادهای کاندیدای ریاست جمهوری از 7 صبح امروز به‌طور کامل تعطیل شدهو هر گونه فعالیت انتخاباتی خلاف قانون است.

احمدی‌پور با تاکید بر اینکه در ساعات باقی‌مانده تا انتخابات در صورت هر گونه فعالیت تبلیغاتی انتخاباتی و یا باز بودن ستادها، ماموران نیروی انتظامی مجبور به اعمال قانون می‌شوند بیان کرد: درصورت هرگونه فعالیت تبلیغاتی در ستادها، این مراکز از سوی نیروی انتظامی استان تعطیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فرصت باقی مانده تا انتخابات اطراف شعبات اخذ رای باید از تبلیغات پاک سازی شود تصریح کرد: برای تبلیغات به‌جا مانده از این ایام، خارج از محدوده شعبات اخذ رای مانعی وجود ندارد اما اطراف شعبات اخذ رای باید به‌طور کامل پاک سازی شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از هم اکنون مدارک مورد نیاز خود را جهت رای دادن فراهم کرده و خود را برای حماسه پر افتخاری دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران آماده کنند.

انتهای پیام/

R7877/P1336/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل