Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت بیجار با بیان اینکه سفره های مردم در دولت یازدهم کوچک شد ، گفت داشتن روحیه انقلابی و دغدغه مند وضعیت معیشت مردم از خصوصیات رییس جمهور اصلح است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه اهل تسنن بیجار در گفت و گوی اختصاصی بابیجار بام ایران با اشاره به اهمیت انتخابات ، اظهار داشت: کردها بعنوان مرزدارانی غیور در روز جمعه همپای سایر اقشار جامعه با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح وفاداری خود را به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز می دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم متدین ما نسبت به نظام و آرمان های آن وفادار هستند و تعهد خاصی دارند ،افزود: مردم ایران اسلامی در روز جمعه با حضور در پای صندوق های رای حماسه دیگری خلق می نمایند.

امام جمعه اهل سنت بیجار با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نقش مهمی در پیشرفت و شکوفایی نظام در عرصه های مختلف دارند.

ماموستا محمدی در ادامه به خصوصیات فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می شود باید داری روحیه و تفکر انقلابی، دلسوز و دغدغه مند معیشت و بیکاری جوانان باشد.

وی تصریح کرد:یکی دیگر از ملاک های مهم انتخاب فرد اصلح همسو بودن با مقام معظم رهبری است ، زیرا در دولت فعلی ضربه های از عدم همسویی با رهبر معظم انقلاب بر بدنه نظام وارد شده است که موجب تضعیف آن می شود.

امام جمعه اهل سنت بیجار با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بعنوان قطب و مدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام هستند ، اظهار داشت: تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر رهبری یکی از معیارهای مهم انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است.

ماموستا محمدی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد ضعیف دولت یازدهم ،اعلام کرد: آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است و دولتمردان ما باید بدانند نقد کردن به معنای تخریب نیست و هدف از بیان انتقادها مطرح کردن حقایق و مشکلات حاضر و مداوا کردن آن است .

وی بیان داشت:دولت یازدهم در بحث خدمات رسانی به مردم اهواز ، سیل زدگان سیستان و بلوچستان و کولبران منطقه کردستان که بخاطر یک سری وسایل جزئی و گذراندن امرار معاش خود مجبورند جان خود را به خطر می اندازند بسیار ضعیف عمل کرده است.

امام جمعه اهل سنت بیجار با تاکید بر اینکه سفره معیشتی مردم دولت یازدهم بسیار کوچک شده است ، گفت: توان خرید مردم بسیار پایین آمده ، اما تا کنون تدبیری خاصی برای آن اندیشیده نشده است.

ماموستا محمدی اضافه کرد: مردم ملت ایران با توجه به نجابت و شرافتی که دارند با توجه به همه نقص ها و مشکلات سکوت کرده اند و در روز جمعه با انتخاب فرد اصلح و انقلابی به پیشرفت انقلاب کمک خواهند کرد.

وی در ادامه به نمره منفی پرونده دولت یازدهم اشاره کرد و بیان داشت:افزایش بیکاری جوانان و حقوق های نجومی در دولت یازدهم موجب خدشه دار شدن اعتبار نظام شده است که دولتمردان باید پاسخگو باشند.

امام جمعه اهل سنت بیجار تاکید کرد: دولت یازدهم با توجه به پیگیرهای که رهبر معظم انقلاب در خصوص حقوق های نجومی داشتند تا کنون اقدام خاصی انجام نداده است.

ماموستا محمدی تصریح کرد: دغدغه مردم ایران است که چرا سرمایه و بیت المال ملت به صورت نامشروع استفاده شده است و تا کنون چاره ای برای آن اندیشه نشده است؟

وی ازعدم بکارگیری جوانان و نخبگان اهل سنت کرد در پست های مدیریتی در دولت یازدهم انتقاد کرد و بیان داشت:دولت یازدهم در بکارگیری نخبگان اهل سنت با توجه به شعارهای تبلیغاتی بسیار ضعیف عمل کرده است.

امام جمعه اهل سنت بیجار در جواب سوال خبرنگار بیجار بام ایران که انتظار شما از دولت آینده چیست ، گفت: حفظ عزت و کرامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در روابط خارجه و بین الملل از مهمترین درخواست و انتظار ما از دولت دوازدهم است ،زیرا ایران اسلامی از بدو تاسیس منادی وحدت در کشورهای اسلامی و جهان است و می خواهیم این عزت و اعتبار همیشگی باشد.

ماموستا محمدی گفت: دولت دوازدهم برای اشتغال جوانان و مباحث فرهنگی و اخلاقی که مورد هجمه دشمنان است باید برنامه منسجم و کارشناسی شده داشته باشد.

وی تصریح کرد:رعایت عدالت اجتماعی و نگاه یکسان به تمامی اقوام و طوایف از دیگر انتظارات ما از دولت دوازدهم است.

امام جمعه اهل سنت بیجار با تاکید بر اینکه در زمینه بانکی با مشکلات فراوانی رو به رو هستیم ، گفت:تعطیلی خیلی از کارخانه ، تاخیر در ازدواج جوانان ، تعطیلی چرخه اقتصاد به واسطه عدم تعهد نهادهای مالی به ویژه بانک ها است که ربوی می باشد.

ماموستا محمدی اعلام داشت: مسئولان ما بدانند تا زمانی که نظام اقتصادی ما نظامی ربوی باشد هیچ برکتی در زندگی مردم نیست و سیستم بانکی ما نیازمند تسطیح و اصلاح است.

امام جمعه اهل سنت بیجار در پایان سخنان خود بر حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت تاکید کرد و یادآور شد: چشم جهانیان به حضور و انتخاب اصلح روز 29 ما دوخته شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعف نیز وجود داشته است.

یوسف صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهرکرد در دوره ششم، اظهار کرد: قضاوت شورای شهر ششم و مزیت آن نسبت به شوراهای قبلی باید توسط مردم صورت بگیرد، در این دوره نگرش‌های خوبی صورت گرفت و برنامه‌ریزی و تعیین چشم‌اندازهای سالیانه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: طرح جامع مسکن، طرح جامع هدایت آب‌های سطحی، طرح جامع ترافیک و طرح جامع پسماند همگی با مطالبه‌گری و پیگیری‌های شورای شهر به شهرداری ابلاغ شدند همچنین در این دوره جلسات متعددی با مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نزدیک شدن دوباره مردم به دولت و شورا از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بروز بعضی اتفاقات نظیر فساد مالی مسئولان حس ناامیدی بین مردم و منتخبان خود را افزایش می‌دهد.

صادقی عنوان کرد: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعفی نیز وجود داشته است، اما در این دوره سعی شده است که طرحی که سربار مردم یا بیت‌المال باشد، رقم نخورد، هرچند برخی مسائل اقتصادی نظیر تورم که تمام مردم را به خود درگیر کرده، روی عملکرد شورا نیز تأثیر گذاشته است.

شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از شهرداری را بر عهده دارد

وی افزود: شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف به خصوص شهرداری را برعهده دارد و نباید عملکرد شهرداری را ملاک عملکرد شورا بدانیم.

عضو شورای‌شهر شهرکرد، عنوان کرد: شورای شهر یک رکن مبارک در جمهوری اسلامی است که عیار دموکراسی دینی را در جامعه بالا می‌برد و مردم از این نهاد توقع نقش‌آفرینی در سرنوشت کشور و حاکمیت را دارند و امیدواریم که به تدریج ملزومات دیگر شورا نیز تکمیل شود و این نهاد جایگاه اصلی خود را در جامعه پیدا کند.

کد خبر 748720

دیگر خبرها

  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • خیزش دانشگاهیان آمریکا یکی از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • تصاویر نجومی یازدهم اردیبهشت (۳۰ آوریل)
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند