Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرقبه -فرماندار طرقبه شاندیزگفت: شهروندان مشهدی که روز جمعه به ییلاقات طرقبه وشاندیز سفر می کنند امکان شرکت در انتخابات شوراهای این شهرها را ندارند.

سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهروندانی که روز ۲۹ اردیبهشت ماه در طرقبه شاندیز حضور دارند تنها برای ریاست جمهوری می توانند به شعب اخذ رأی مراجعه و اقدام به رأی ریزی کنند و برای انتخابات شورا های محلی موظف به رأی دادن در حوزه سکونت خود هستند

وی افزود: با توجه به تعداد کافی شعب اخذ رای در مشهد خصوصا در بلوار وکیل آباد بهتر است ساکنین مشهدی قبل از ورود به شهرستان طرقبه شاندیز، رأی خود را در محل های تعیین شده به داخل صندوق ها بریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تصریح کرد: به استناد بند ۳ ماده ۲۵وتبصره ذیل آن تنها افرادی که یک سال متصل ومتوالی به زمان اخذ رای در محل سکونت داشته اند و به سن قانونی ۱۸ سال تمام رسیده اند امکان رای دادن برای شوراهای شهر و روستا را خواهند داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: تمهیدات مناسبی برای جلوگیری از ورود آرای مهندسی شده و غیر قانونی به شهرستان اندیشیده شده و به هیچ وجه اجازه تخلف را نخواهیم داد ، نهادهای نظارتی و قضایی مصمم به پیشگیری از وقوع تخلف و برخورد با تخلفات ومجازات متخلفین برابر قانون هستند .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مسول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شد.

مسول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

دکتر خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار