Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم کباری روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به منظور تقویت فشار آب آشامیدنی 600 خانوار روستای قره سو هزینه شد.
وی اضافه کرد: اجرای این طرح از سال 94 با نصب چهار دستگاه پمپ، 800 متر لوله گذاری، احداث یک باب مخزن ذخیره، تعدیل فشار آب و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با عنایت دولت از محل صندوق توسعه ملی، 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای طرح تامین آب آشامیدنی روستای قنبرمحله سیبلی آستارا اختصاص یافت و با توجه به آغاز عملیات اجرایی آن،در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
کباری تصریح کرد: حفر یک حلقه چاه دهانه گشاد، اجرای چهار هزار و 200 متر لوله گذاری خط انتقال و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ از مراحل اجرایی این طرح است و 400 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، دو بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان قرار دارد و هشت هزار و 900 مشترک آن، تحت پوشش شبکه آبرسانی روستایی هستند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی در لرستان، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰.۲۵ است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان، بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش‌بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

وی افزود: قرارداد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به‌زودی نهایی می‌شود.

کد خبر 6098069

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی