Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:39:41 GMT

منویات رهبری معیار انتخاب فرد اصلح در انتخابات است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۲۰۵۰

منویات رهبری معیار انتخاب فرد اصلح در انتخابات است

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: منویات رهبر معظم انقلاب معیار انتخاب فرد اصلح در انتخابات است.

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به انتخابات روز جمعه اظهار کرد: ملت ما مردمی آگاه هستند و همیشه در بین انتخاب‌های خود بهترین گزینه را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: مردم برای رسیدن به معیار اصلح می‌توانند از سخنان رهبر معظم انقلاب و امام راحل (ره) که پر از شاخص، نشانه و معیار انتخاب اصلح است استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: بشر انتخاب‌گر، انتخاب‌کننده و گزینش کننده است و جمهوری اسلامی ایران این فضا را ایجاد کرده تا مردم حق انتخاب داشته باشند.

انتخاب فرد اصلح نیازمند تحقیق و مشورت است

حجت‌الاسلام ولی نژاد افزود: برای انتخاب اصلح نیاز به مشورت و تحقیق بوده و مردم باید با مشورت با یکدیگر گزینه‌ای که خوب و شایسته‌تر است را انتخاب کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: داشتن تقوا، ولایت‌پذیر بودن، تبعیت از قانون، ساده زیستی، تخصص، تعهد و حمایت از محرومان و مستضعفان از معیارهای انتخاب اصلح است که در منویات رهبر معظم انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) بارها بیان‌شده است.

وی تصریح کرد: انتخاب اصلح برکات زیادی دارد و اولین آن این است که حجت شرعی بر رأی‌دهنده بوده که او را انتخاب کرده است و نکته دوم اینکه سکان کشور به دست کسی می‌افتد که او از همه آگاه‌تر و دلسوزتر است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: ملت ما در روز ۲۹ اردیبهشت به فرد اصلح رأی خواهد داد و او هم موظف بوده در مقابل اعتماد مردم خدمتگزار آن‌ها باشد و در راستای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان