Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@09:41:08 GMT

همه به دنبال قاتل بروسلی در پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۲۱۳۴

محرومیت بدموقع قرمزها به یک اتفاق تلخ برای آنها بدل شده است. آفتاب‌‌نیوز : در پرسپولیس همه دنبال مقصر هستند. برانکو و روزنامه هواداری پرسپولیس محرومیت قرمزها از داشتن تماشاگر در بازی با لخویا را به گردن ای اف سی می اندازند و اعتقاد دارند رفتار تماشاگران شان به هیچ وجه محرومیت از تماشاگر ندارد. باید برای شان جریمه نقدی در نظر می گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه پیروزی اعتقاد دارد این حکم طوری صادر شده که به شکایت و فرجام خواهی قرمزها قبل از بازی با لخویا رسیدگی نشود چون برای حکم ده روز وقت فرجام خواهی گذاشتند درحالی که تنها 6 روز به مسابقه مانده است و این یک دسیسه از سوی سران فوتبالی آسیاست که همگی از کشورهای عربی هستند.
لیدرها به جان هم افتادند و سر لیدر هر جایگاه می خواهد دیگری را متهم به این اتفاق کند و امیر عابدینی گفته است تمام تلاش فدراسیون شکستن این حکم است.
به گزارش خبرآنلاین؛همه اتفاقات درحالی است که می شد این مشکلات را با کمی فرهنگسازی حل کرد. رفتارهایی که به پاشنه آشیل فوتبال ما دارند تبدیل می شوند. همین حالا استقلال محرومیت مشروط دارد و تیم ملی احتمال محرومیتش برای پرتاب ترقه به سمت تیم داوری در بازی با چین اصلا بعید نیست.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل