Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نينتندو به تازگي و پيش از انتشار گزارش کامل NPD از فروش سخت افزارها و نرم افزارهاي بازي طي ماه آوريل سال جاري ميلادي، اعلام کرده که کنسول هيبريدي سوييچ يکبار ديگر پر فروش ترين کنسول ايالات متحده در اين بازه زماني بوده است.
به گفته گروه NPD، که به صورت اختصاصي به ارائه آمار مربوط به بازار ايالات متحده مي پردازد، نينتندو سوييچ بيش از 280 هزار واحد و خانواده کنسول هاي دستي 3DS بيش از 68 هزار واحد طي ماه آوريل فروخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع فروش اين کنسول ها، تقريباً نيمي از فروس کل سخت افزارهاي گيمينگ را به خود اختصاص داده است.

از طرف ديگر و در حوزه نرم افزار، بازي Mario Kart 8 Deluxe موفق به فروش 460 هزار نسخه فيزيکي شده است. ناگفته نماند که Mario Kart 8 Deluxe در روز 28 آوريل به بازار عرضه شد و NPD گزارش خود را تا پايان روز 29 آوريل به دست آورده است؛ اين يعني که انحصاري جديد نينتندو سوييچ، تنها در عرض دو روز به چنين موفقيتي، تنها در خاک آمريکا دست يافته است. علاوه بر اين، با در نظرگيري نسخه هاي ديجيتالي، اين ميزان فروش به 550 هزار واحد مي رسد.
علاوه بر اين، بازي محبوب و شايسته The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم سومين بازي ويديويي پر فروش ماه آوريل بوده است که با توجه به بازخورد منتقدين و مخاطبان نسبت به آن، به هيچ وجه دور از ذهن نيست. نينتندو مي گويد که دو بازي 1-2-سوييچ و Snipperclips - Cut it out, together هم فروش خوبي را طي ماه آوريل پشت سر گذاشته اند اما از ارائه آمار دقيق امتناع ورزيده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فروش «تلماسه: قسمت دوم»، اقتباس تحسین‌شده از رمان علمی تخیلی فرانک هربرت، در گیشه‌های جهان از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور کرد و در همین حال «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» که جدیدترین فیلم از هیولاهای سینمایی است هم بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروخت. هر ۲ فیلم با مشارکت لجندری انترتینمنت تولید شده‌اند.

پم عبدی و مایک دی لوکا، روسای مشترک گروه موشن پیکچر برادران وارنر، در بیانیه‌ای با تحسین کار تیم‌های بازاریابی و توزیع جهانی، به شرکای خود در لجندری، دنی ویلنوو کارگردان «تلماسه» و آدام وینگارد کارگردان «گودزیلا در برابر کونگ» تبریک گفتند.

تا روز جمعه، «تلماسه: قسمت دوم» ۷۰۰.۶ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت که بازارهای خارج از آمریکا سهم ۴۲۲.۳ میلیون دلاری از آن را داشتند و ۲۷۸.۳ میلیون دلار هم از فروش بلیت در داخل آمریکا به دست آمد. «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» هم بیش از ۳۲۴.۲ میلیون دلار در سطح بین‌المللی و ۱۷۶.۲ میلیون دلار در داخل آمریکا فروخت تا مجموع فروش جهانی آن به ۵۰۴ میلیون دلار برسد.

فیلم‌های برادران وارنر تا همین نقطه از سال ۲۰۲۴ بیش از ۱.۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌اند و این موفقیت استودیو را به موفق ترین استودیو از منظر سهم بازار بدل کرده است. این استودیو در عین حال پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ یعنی «باربی» را داشت و قرار است دنباله‌ای برای «بیتل جویس» و «افق» فیلم حماسی ۲ قسمتی کوین کاستنر را اواخر امسال به نمایش درآورد. ماه آینده نیز «فوریوسا: حماسه مکس دیوانه» جوجر میلر که پیش درآمدی بر «مکس دیوانه: جاده خشم» در سال ۲۰۱۵ است، راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 6091846

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏