Web Analytics Made Easy - Statcounter

افرادی که شورای نگهبان برای ریاست جمهوری تأیید کرده، حتماً با در نظر گرفتن ملاک های خاصی همراه بوده است. در مجموع می توان گفت رئیس جمهور آینده باید دغدغه مردم را داشته باشد و جناحی به ریاست جمهوری نگاه نکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازمیدان نیوز؛ انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بهانه ای شد تا نظر رؤسای هیئت های ورزشی استان اصفهان را پیرامون ویژگی های کاندیدای اصلح و همچنین حضور ورزشی ها در گود سیاست را جویا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نظر رییس هیئت کشتی و رییس هیئت ورزش های رزمی استان اصفهان را می خوانیم.

مجیری: باید برای پیشرفت شهر برنامه ریزی مدونی داشته باشند

رییس هیئت کشتی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار میدان نیوز درباره ویژگی های کاندیدای اصلح و همچنین حضور ورزشی ها در گود سیاست اظهار کرد: شورای شهر باید از تعدادی متخصص در حوزه های مختلف تشکیل شود که ورزش می تواند یکی از این تخصص ها باشد و در کل افراد باید برنامه داشته باشند و صرف چهره بودن اکتفا نمی کند.

محمد مجیری همچنین اظهار کرد: کاندیدای شورای شهر باید برای پیشرفت شهر برنامه ریزی مدونی داشته باشد و البته باید بگویم که در شورا فقط مهندس عمران و شهرسازی نیاز نیست چرا که شهر نیاز به رفع مشکلات در حوزه های متعددی دارد و ما متخصصانی در حوزه های متعدد می خواهیم.

وی در تشریح ویژگی های کاندیدای اصلح گفت: کاندیدا باید فعالیت قابل دفاعی از خودش ارائه دهد و اگر حرکت ها می خواهد شتاب پیدا کند باید کار قوی ای انجام شود.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان خاطر نشان کرد: امیدواریم در کشور هم به تولید بیشتر و هم صادرات بیشتری برسیم چرا که اگر می خواهیم چرخ اقتصاد بچرخد و اشتغال انجام شود، باید صادرات داشته باشیم.

پارسی منش: رییس جمهور آینده باید دغدغه مردم را داشته باشد

رییس هیئت ورزش های رزمی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار میدان نیوز درباره ویژگی های کاندیدای اصلح و همچنین حضور ورزشی ها در گود سیاست اظهار کرد: حضور چهره ورزشی در شورای شهر مهم است و ورزش هم در شهر نقش بالایی را دارد؛ اگر ورزشکاری در بحث مدیریتی هم قوی باشد می تواند تأثیرگذار باشد و دفاع کند.

حمیدرضا پارسی منش همچنین اذعان داشت: برای ورود به یک ورزشکار به عرصه شورا، صرف این که قهرمان باشد کافی نیست و بینش مدیریتی یک نکته مهمی است و سند چشم انداز شهر را باید بشناسد و با اولویت های شهری آشنا باشد.

وی درباره ویژگی های کاندیدای اصلح گفت: افرادی که شورای نگهبان برای ریاست جمهوری تأیید کرده اند حتماً با در نظر گرفتن ملاک های خاصی بود و در کل می توان گفت رئیس جمهور آینده باید دغدغه مردم را داشته باشد و جناحی به ریاست جمهوری نگاه نکند. به نظر من جامعه باید به بلوغی برسد که هر دو جناح را همگام با هم مدیریت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد

رئیس‌جمهور آلمان، میزگرد برنامه‌ریزی شده درباره جنگ غزه در اقامتگاه رسمی خود در برلین را به دلیل انتقاد از اینکه هیچ صدای فلسطینی برای شرکت در آن دعوت نشده بود، لغو کرد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی به نام «چگونه در مورد جنگ در خاورمیانه صحبت کنیم؟» فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان که در ابتدا در کاخ بلویو برای پنجشنبه برنامه‌ریزی شده بود، قصد داشت به همراه سه مهمان، مرون مندل، مدیر مرکز آموزشی آن فرانک، روزنامه‌نگار تیلو یونگ و ملودی سوچارویچ، کارشناس روابط آلمان و اسرائیل، سخنرانی کند و درباره این موضوع بحث کند.

به نوشته روزنامه زوددویچه تسایتونگ، با این حال، منتقدان در روزهای اخیر فقدان صدای فلسطینی را در این پنل مطرح کردند. در بیانیه‌ای که به دست خبرگزاری آلمان رسیده است، دفتر ریاست جمهوری تصمیم خود برای لغو این رویداد را توجیه کرده و گفته است که «به این نتیجه رسیده است که میزگردی که برای ۲ مه برنامه‌ریزی شده، هدف تقویت صلح اجتماعی در شرایط متشنج کنونی را تامین نمی‌کند. بنابراین این رویداد در حال حاضر برگزار نخواهد شد.»

به گفته دفتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان از آغاز جنگ غزه میزبان چندین میزگرد بوده است. در این بیانیه آمده است که هدف این نشست مقابله با یهودستیزی، نفرت و خشونت، باز کردن فضا برای درد همه طرف‌ها، تسهیل گفت‌وگو و تقویت صلح اجتماعی بود. برای این منظور از شرکای گفت‌وگو با مواضع، دیدگاه‌ها و پیشینه‌های مختلف دعوت شده است.

آلمان یکی از سرسخت‌ترین متحدان رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود