Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی اصغر احمدی گفت: تمام ملزومات مربوط به انتخابات از تعرفه‌ها تا صندوق‌ها و سایر امکانات اخذ رای با رعایت مصالح امنیتی و حفاظتی به گونه‌ای که هیچ آسیبی هم به آن‌ها وارد نشده باشد به اقصی نقاط کشور ارسال شده است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور رئیس ستاد انتخابات کشور در ارتباط تلویزیونی با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما اظهار کرد: علاوه بر ۶۳ هزار و ۴۲۹ شعبه اخذ رای داخل کشور، در ۱۰۳ کشور بالغ بر ۳۱۰ شعبه اخذ رای با هماهنگی شورای نگهبان برای هموطنان خارج از کشور جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیشبینی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی با بیان اینکه کلیه متولدین ۲۹ اردیبهشت ۱۳۷۸ و قبل آن می‌توانند در انتخابات فردا شرکت کنند، گفت: تمام ملزومات مربوط به انتخابات از تعرفه‌ها تا صندوق‌ها و سایر امکانات اخذ رای با رعایت مصالح امنیتی و حفاظتی به گونه‌ای که هیچ آسیبی هم به آن‌ها وارد نشده باشد به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه در یک شعبه اخذ رای حداقل ۵ تا ۷ نفر منتخب هیات اجرایی هستند که کار انتخابات را انجام می‌دهند، حداقل دو یا سه نفر از نیروی انتظامی حفاظت شعبه را بر عهده دارند؛ حداقل ۳ ناظر از شورای نگهبان حضور دارند، یک نفر از هیات بازرسی و یک نماینده فرماندار حضور دارند گفت: مردم مطئن باشند فرزندانشان در پای شعب اخذ رای امانتدار شما هستند و اصلا زمینه تخلف و یا تقلبی که به ذهن برخی می‌رسد، وجود خارجی ندارد.
احمدی افزود: در ۴ حوزه انتخابیه "اهر و هریس" و "مراغه و عجب شیر"، "اصفهان" و "بندرلنگه، پاریان و بستک" انتخابات میان دوره‌ای مجلس برگزار خواهد شد
رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه چند توصیه را مطرح کرد و گفت: مردم اولا شناسنامه‌ها و کارت ملی یا شماره ملی هایتان را آماده کنید؛ اگر در اختیار ندارید به سازمان ثبت احوال مراجعه کنید تا فوری به شما بدهند؛ در ساعات ابتدایی فردا در شعب اخذ رای حضور پیدا کنید.
وی در پایان با بیان اینکه به مردم قول می‌دهیم حتما حق الناس را رعایت کرده و امانتدار رای شما خواهیم بود، خاطرنشان کرد: آقایان قالیباف و جهانگیری به ترتیب به صورت کتبی با ارسال نامه‌ای به ستاد انتخابات کشور انصراف خودشان را از انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور

به گزارش همشهری آنلاین،‌ احمد وحیدی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است. برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می شود.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

کد خبر 848981 منبع: ایسنا برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه مجلس - انتخابات

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • فیلم/۴ هزار شعبه اخذ رای تمام الکترونیک در تهران
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی