Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل – مديرکل صداوسيماي اردبيل گفت: ترغيب براي حضور حداکثري در پاي صندوق هاي راي و ايجاد شور و نشاط محتواي برنامه هاي شبکه سبلان در روز انتخابات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله مددي عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگي برنامه هاي صدا و سيماي مرکز اردبيل تاکيد کرد: براي انتخابات ويژه برنامه هاي مختلفي در نظر گرفتيم که از صدا و سيماي مرکز اردبيل پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در تشريح اين برنامه ها ادامه داد: ويژه برنامه «حماسه گونو» (روز حماسه) به صورت زنده در روز انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا از ساعت 7:30 صبح تا پايان زمان راي گيري از سيماي مرکز اردبيل تهيه و پخش خواهد شد.
مديرکل صداوسيماي اردبيل هدف از اين ويژه برنامه را ايجاد شور و نشاط و ترغيب مردم براي حضور حداکثري در پاي صندوق هاي راي برشمرد و تصريح رد: اين برنامه سعي مي کند با پخش سرود و موسيقي حماسي و گزارش هاي متنوع از سطح شهر حضور پرشور مردم را نمايان سازد.
به گفته وي گزارش زنده از محل هاي اخذ راي، آخرين اطلاعات از طريق ارتباط تلفني، بحث کارشناسي، پيام هاي مردمي، سرودهاي ملي و ميهني و... از بخش هاي ديگر برنامه سيماي اردبيل است.
مددي همچنين با اشاره به برنامه هاي راديو مرکز اردبيل بيان داشت: ويژه برنامه «حضور حماسه سي» (حماسه حضور) نيز به صورت زنده در روز انتخابات از ساعت 7 صبح تا پايان زمان راي گيري از صداي مرکز اردبيل تهيه و پخش مي شود.
وي هدف از برنامه هاي راديو را نيز حضور حداکثري و ايجاد شور و نشاط برشمرد و افزود: پخش سرود و موسيقي حماسي، گزارش هاي ميداني، ارتباط با فرمانداران، خبرنگاران آزاد شهرستان ها و ارتباط با شبکه هاي راديويي سراسري و استاني از بخش هاي ديگر برنامه راديو خواهد بود.
مديرکل صداوسيماي اردبيل اضافه کرد: بحث کارشناسي در خصوص وظايف و اختيارات شوراي هاي اسلامي شهر و روستا و رياست جمهوري، پخش سرودهاي حماسي و ميهني، گزارش از پاي صندوق هاي اخذ راي و... از ديگر برنامه اين بخش است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

در این مراسم نمایندگان شورای نگهبان و هیات اجرایی، سه نامزد و‌یک نماینده نامزد از دو‌حوزه انتخابیه، مدیرکل و معاونان صداوسیمای اصفهان حضور داشتند دستورالعمل‌های ضبط مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و نحوه پخش آن مطرح شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بر این اساس دو نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند. از ۱۳اردیبهشت تبلیغات نامزدهابه مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

صداوسیمای مرکز اصفهان هفته آینده از هر نامزد سه مناظره ۶۰دقیقه‌ای ضبط می‌کند که ۱۳ اردیبهشت در سیمای استانی پخش خواهد شد.

هشت برنامه تبلیغاتی در رادیو ۱۵/۴۰ و ۱۹/۲۰ و ۱۲ برنامه مناظره در ساعات ۱۳ و ۲۳ پخش خواهد شد.

سیما‌ی اصفهان هم از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در ساعات ۱۵/۳۵ و ۲۰/۳۵ هر روز برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها را پخش خواهد کرد.

پخش مناظره‌ها هم در سیما از ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۳ و ۲۲ تا ۱۹ اردیبهشت پخش می‌شود.

صداوسیما براساس قانون جدید انتخابات بطور یکسان برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره آنها را پخش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»