Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لیست تیم ملی فوتبال فرانسه برای 2 بازی دوستانه و مقدماتی جام جهانی اعلام شد لیست تیم ملی فرانسه برای دیدارهای دوستانه مقابل پاراگوئه، انگلیس و مقدماتی جام‌ جهانی مقابل سوئد اعلام شد. اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فرانسه به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: آلفونسو آرئولا، بنوا کوستیل، هوگو لوریس

مدافعان: ژاله، کیمپمبه، سیدیبه، کوسیلنی، اومتیتی، رافائل واران، زوما، دینیه، مندی

هافبک ها: ماتویدی، کانته، سیسوکو، پوگبا، ربیو، تولیسو

مهاجمان: ژیرو، دمبله، آنتوان گریزمان، لمار، لاکازت، فلورین تاوین، پایه، ام باپه

انتهای پیام/
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ربات‌های امدادگر خط مقدماتی طراحی شد

نیما پورمحمدی، سرپرست لیگ ربات‌های امدادگر خط مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، اظهار کرد: این لیگ برای دانش آموزان کمتر ۱۴ سال در کنار لیگ پیشرفت‌های که وجود دارد، طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در این لیگ ربات‌هایی که توسط دانشآموزان ساخته شده است، باید مسیری را که توسط خطکشی‌های مشکی تعبیه شده است را دنبال کنند، تصریح کرد: این لیگ شبیه ساز زلزله و یک شرایط نابه سامان است که ربات به عنوان امدادگر مسیر را دنبال کرده و با شناسایی مصدومان کیت امداد را برساند. 

پورمحمدی تصریح کرد: در مرحله مقدماتی الزامی برای قابلیت جابجایی و بلند کردن از سوی تیم‌ها وجود ندارد؛ چرا که ساده‌تر است و مسیری را تقلید می‌کنند و با المان‌های موجود در داخل مسیر به نقطه‌ای که در آن مصدوم قرار دارد جهت خدمت رسانی حرکت می‌کنند. 

وی ادامه داد: در مرحله پیشرفته زمین‌ها چند طبقه وپیچیده هستند که ربات‌ها باید به جابه جایی مصدومان اقدام کنند. هدفمان آماده سازی دانش آموزان برای مسابقات جهانی ربوکاپ است، همچنین در مرحله دانشجویی باید بتوانند به کمک امدادگران واقعی با ربات‌های سایز بزرگ شرکت کرده و به مصدومان حوادث خدمت رسانی کنند. 

 


    ن

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ ربات‌های امدادگر خط مقدماتی طراحی شد
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس