Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که مردم در همان ساعات اولیه اخذ رای بر سر صندوق ها حضور پیدا کنند تا ضرورتی برای تمدید ساعت رای‌گیری پیش نیاید.

وی با اشاره به بررسی‌های امروز شورای نگهبان تصریح کرد: امروز آیت‌الله جنتی به منظور انجام هماهنگی‌های لازم با دفاتر استانی و هیئت‌های نظارت استان در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات حضور پیدا کرد، تا ان‌شاءالله برای فردا آمادگی لازم وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور تمام اقشار جامعه بر سر صندوق های رای عنوان کرد: انتخابات که به تعبیر مقام معظم رهبری یک جشن ملی و موجب ارتقاء عزت ملی و استقلال ملت ایران است،جلوه‌ای از مردمسالاری اسلامی است و طبیعتا به کارگیری حق تعیین حق سرنوشت توسط خود مردم است.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: قطعا مانند تمام ادوار گذشته که شاهد حضور پرشور و گسترده مردمی بودیم که با حضور خود به کشور مصونیت می بخشیدند؛ فردا هم با حضور پرشور مردم بر پای صندوق های رای مواجه خواهیم شد و ان‌شاءالله در این جشن ملی همه ما، تمام کسانی که واجد شرایط هستند، هم زن و هم مرد حضور داشته باشند چراکه این حضور پرشور می‌تواند پاسخی به ادعای کذب دشمنان باشد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2847449572282777960 برچسب‌ها : انتخابات صندوق های رای مردم همان ساعات اولیه اخذ رای بر سرصندوق‌ها حاضر شوند لینک کوتاه : اخبار مرتبط نتایج انتخابات به صورت تدریجی اعلام شود/ حدود ٢٠٠ مورد تخلف را به قوه قضاییه منعکس کرده ایم چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 12:49

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها این غذای محبوب روده‌تان را پر از کرم می‌کند! ماسوله، 50 سال قبل +تصاویر دیدنی کشوری که مردانش از همسران خود کتک می‌خورند! دختر زیبایی که همه را فریفته خود کرد! +عکس قاتل: زنم داخل شکم من GPS کار گذاشته بود تجاوز مرد خیاط به 500 دختر بچه غذای مورد علاقه سمی ترین مار جهان+فیلم خلبان هواپیمای مسافربری، پادشاه هلند از کار درآمد! +عکس آسوشیتدپرس مدعی رویارویی قایق ایرانی با ناوشکن آمریکا شد مرگ مشکوک دختر 18 ساله در مهمانی شبانه لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها وقتی خیرین مدرسه‌ساز آستین همت را بالا بزنند ورود ناگهانی خودروی سرقتی به داخل مغازه گلی که خرطوم فیل است! + عکس گشتی در موزه سیتروئن +تصاویر ناب صدای موسیقی کودک را به وجد در آورد خودروی تاکتیکی - هجومی ارس+عکس کارهایی که نباید با گوشی هوشمند خود بکنید! بازدید میدانی مجلس از پلیس فتا هفته آینده/ عزم پلیس و مجلس برای مبارزه با جرائم شبکه های مجازی جزییات شلیک به نامزد انتخاباتی در کلاچای رونمایی پرچمداران نوکیا نزدیک است + فیلم آخرین مطالب همه سایت 20:30 مردم همان ساعات اولیه اخذ رای بر سرصندوق‌ها حاضر شوند 20:05 ارسال ملزومات انتخابات به اقصی‌ نقاط کشور 19:50 منصوریان روی گزینه برانکو دست گذاشت 19:35 کره‌شمالی دیوار حفاظتی می‌سازد 19:20 پارلمان اتریش ممنوعیت برقع را تصویب کرد 19:05 ایمنی‌ درمانی جایگزین شیمی‌ درمانی می‌شود 18:50 تنش آمریکا و روسیه به نامگذاری خیابان رسید 18:35 5 کشته بر اثر سقوط خودرو به رودخانه در گیلان 18:20 کسر خدمت دو بازیکن فوتبال با موافقت سپاه بوده است 18:05 داعش ساکنان یک روستا در سوریه را قتل‌عام کرد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

کد خبر 750806

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل