Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای مردم را به شرکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در پیامی مردم بصیر و انقلابی را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

بر پایه این گزارش، هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه، مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به حضور گسترده در پای صندوق های رأی در ۲۹ اردیبهشت دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به این شرح است.

« بسمه تعالی

بار دیگر ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی در آستانه یک آزمون بزرگ قرار گرفته است و این بار این ملت سرافراز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی را در پیش رو دارند.

دشمنان و کینه توزان انقلاب از مدتها پیش تمام تلاش خود را به منظور دلسرد کردن مردم برای حضور در این انتخابات به کار گرفته اند.

ملت فهیم و شهید پرور ایران اسلامی همواره با عزم راسخ و حضور پرشکوه در همه عرصه‌های انقلاب با همه وجود از آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده اند و بطور قطع در ۲۹ اردیبهشت هم با درک مثال زدنی خود شور و شعور انقلابی خود با حضور گسترده و باشکوه در پای صندوق های رأی به جهانیان نشان می دهند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند.

بی شک حضور حماسی مردم شایسته و ولایتمدار ملت شریف ایران و به تبع آن استان کرمانشاه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ موجب ناامیدی دشمنان و شادکامی دوستان ایران اسلامی می شود و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد».

هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر شامگاه دوشنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه، افزود: برای این حضور حماسی مردمان بر دست تک تک آنها بوسه می زنیم و خیر مقدم می گوییم.

وحدانی فر با بیان اینکه یک حضور حماسی در اجلاسیه شهدای شهرستان رقم خورد، عنوان کرد: طریق همان طریق شهداست و از فعالین برگزاری این اجلاسیه تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه این حضور از دهدشت قهرمان به همه دنیا مخابره می شود، عنوان داشت: اینجا ایران، کشور آرمان ها، ایستادگی ها و سربلندی است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی با تکیه بر مردمان همیشه در صحنه اش رقم خورده است، اظهار کرد: مردمان ما از نسل حسین فهمیده هستند.

وحدانی فر با اشاره به قدرت نیروهای مسلح کشور، اظهار داشت: دست نشانده آمریکا در منطقه از این قدرت به حیرت آمد.

کد خبر 6092556

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان