Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - n7player Music Player Premium 3.0.7 موزيک پلير قدرتمند براي اندرويد

برنامه اندرويد » پخش موزيک و فيلم اندرويد | نويسنده : SalaR | تاريخ انتشار : 1396/02/28 | تعداد بازديد : 57426
n7player Music Player موزيک پليري سه بعدي با امکانات نوآورانه براي اندرويد است. نرم افزار داراي فضاي زيبا و منعطف با رابط کاربري عاليست و امکان دسترسي و پخش راحت موزيک هاي موجود در گوشي شما را فراهم مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضاي اصلي نرم افزار به مانند ابري از تگ ها و برچسب هاست طوري که با انتخاب هر تگ مي توانيد به موزيک هاي مرتبط با آن دسترسي پيدا کنيد. در حين پخش موزيک ها مي توانيد به صورت مالتي تاچ زوم به داخل و خارج کرده و نماهاي مختلفي از موزيک در حال پخش را مشاهده کنيد. همچنين دکمه هايي در قسمت هاي پايين و بالاي موزيک در حال پخش براي جستجوي موزيک ها يا دسترسي به آنها بر اساس نام خواننده، آلبوم و… تعبيه شده است. امکان ايجاد ليست هاي پخش، اعمال افکت هاي صوتي و پخش موزيک با اکولايزر از ديگر ويژگي هاي نرم افزار هستند.













دانلود با لينک مستقيم با حجم 10 مگابايت ( PREMIUM features Unlocked )
لينک کمکي ( Mirror Link )
لينک کمکي ( Multi Mirror Link )


پيگيري و مطرح کردن مشکلات اندرويد در انجمن

قابل نصب به روي اندرويد نسخه 4.0 به بالا
توضيحــات بيشتــر در Google Play
( 4.6/5 )



پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان میزبان بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور

شرکت حمل‌ونقل دولتی آلمان با عقد قراردادی با یک شرکت نرم‌افزاری اعلام کرد که به‌زودی بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور کشور را راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت حمل‌ونقل دولتی آلمان از انعقاد قراردادی با یک شرکت نرم‌افزار حرکتی به‌منظور تأمین نرم‌افزار پاسخگو برای تمام خدمات حمل‌ونقل تقاضامحور دیجیتال تا سال ۲۰۲۷ خبر داد. این پروژه بزرگ‌ترین ناوگان تقاضامحور در آلمان را با حداکثر ۵۰۰ وسیله‌نقلیه فراهم می‌آورد که توسط دولت آلمان تأمین می‌شود. پیش از این نیز آلمان پروژه‌ای را در آوریل به مرحله اجرا گذاشت که تعداد شاتل‌های انعطاف‌پذیر را از پنج به ۲۵ وسیله‌نقلیه افزایش داد.

گزینه‌های حمل‌ونقل انعطاف‌پذیر و تقاضامحور

آلمان از سال ۲۰۲۱ یک پلت‌فرم تقاضامحور را برای توسعه حمل‌ونقل انعطاف‌پذیر راه‌اندازی کرده است. گسترش این برنامه گامی منطقی به سوی تحول شیوه‌های حمل‌ونقل است. حمل‌ونقل تقاضامحور نیز یک عنصر کلیدی برای حمل‌ونقل عمومی در مناطق روستایی است و یک اپلیکیشن هوشمند و کاربرپسند مبنایی برای رضایت مسافران به‌شمار می‌رود که افراد بیشتری را به استفاده از حمل‌ونقل عمومی ترغیب می‌کند.

آلمان از وجود سه سرویس حمل‌ونقل محلی با قابلیت رزرو فوری و منعطف خبر داد که با نرم‌افزار جدید قابل دسترسی است و به توسعه بیشتر حمل‌ونقل عمومی در استان‌های این کشور کمک می‌کند. در حال حاضر مسافران می‌توانند در بیش از پنج‌هزار ایستگاه مجازی و فیزیکی در آلمان از وسایل‌نقلیه عمومی تقاضامحور برخوردار شوند و ۹۹.۸ درصد رزروها از طریق برنامه نرم‌افزاری جدید قابل انجام است.

کد خبر 744770

دیگر خبرها

  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • تولید نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیو توسط دانش بنیان‌ها
  • آیا نرم افزار حسابداری استهلاک پذیر است؟
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • تجهیز پیشرفته‌ترین رایانه کوانتومی چین به یک سپر امنیتی قدرتمند
  • دراگون فایر؛ آیا این سلاح لیزری به شکار پهپادهای روسیه در آسمان اوکراین می رود؟(+فیلم و عکس)
  • آلمان میزبان بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور
  • ثبت بزرگترین حمله پهپادی در تاریخ به دست قدرتمند سپاه پاسداران/ تنبیه صهیونیست‌ها تکمیل شد
  • (ویدئو) این خودرو، جنگنده F ۳۵ را شکست می‌دهد؟!
  • خدمات نرم‌افزار «اصفهان من» کمتر از پروژه‌های عمرانی نیست