Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@22:44:41 GMT

هر یک رای می تواند سرنوشت کشور را عوض کند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۷۲۷۴

هر یک رای می تواند سرنوشت کشور را عوض کند

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نشست بصیرتی مردمی در فیلستان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت سرهنگ سعید موسی پور،خانواده معظم شهدا ، اقشار مختلف مردم و جمعی از بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه در مسجد صاحب الزمان (عج ) فیلستان برگزارشد .

دراین نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت سرهنگ پاسدار سعید موسی پور اظهارداشت: انتخابات لیلة القدرانقلاب است در شب الیله القدر سرنوشت مان را مشخص می کنیم و در انتخابات نیز سرنوشت ۴ سال کشورمان را می سازیم و این حضور می تواند نشانه اتحاد، اقتدار و حمایت مردم از این نظام و انقلاب باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی پور در ادامه اظهارداشت: هریک رای شما نقش اساسی در سرنوشت کشور و شهرخودتان دارد شما با آن یک رای در جهت خدمات رسانی ، آبادانی ، ترویج فرهنگ انقلابی ،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مشخص کنید .

وی در ادامه در خصوص حضور حداکثری اذعان داشت : حضور مردم نشانه سربلندی ، غرور ، عزت و افتخار است ،حضور شما مردم یعنی حمایت همه جانبه از جمهوری اسلامی ایران ،یعنی حمایت از ولایت فقیه ،یعنی ایستادگی در مقابله دشمن ، یعنی دشمن بفهمد که ما در همه عرصه ها پشتیبان ارزش های این نظام و انقلاب هستیم و هیچ گاه شانه خالی نمی کنیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) فیلستان افزود: برای انتخاب فرد معیار های مختلفی وجود دارد که شما مردم عزیز می توانید فرد اصلح را انتخاب کنید .

موسی پور درادامه تصریح کرد: انتخاب اصلح انتخابی است که فرد منتخب اول اهداف انقلاب ما را بشاسد و در آن راستا کار و فعالیت کند و روحیه انقلابی گری داشته باشد آن هم نه در حرف بلکه در عمل نشان دهد.

وی تاکید کرد : فردی را که می خواهیم انتخاب کنید باید بداند که امنیت و آرامش امروز کشور ما حاصل خون شهدای عزیز ما از انقلاب تا امروز که مدافعان حرم هستنداست و اگر نبود ارشادها و ایثارگری آن جوانان امروز ما وضعیت مان مشخص نبود .

این مقام مسئول در ادامه اشاره کرد: فرد اصلح باید پایبند به اصول اسلام ناب محمد(ص) باشد نه اسلام امریکایی یا اسلام سکولاریسم و غیره که اینها موجب تغییر و نابودی اسلام ناب خواهند شد .

موسی پور یکی دیگر از شاخص های فرد اصلح را باور داشتن نیروی انسانی دانست و افزود : فرد اصلح کسی است که به نیروی انسانی داخل کشور ایمان داشته باشد به تفکر واندیشه جوان ما ارزش قائل شود و میدان را برای پیشرفت آماده کند .

وی درادامه تاکید کرد :یکی دیگر از شاخص ها ولایتمداری است البته نه به حرف بلکه به عمل فرد اصلح باید پیرو ولایت فقیه باشد یعنی هرچیزی که ولایت فقیه بر روی آن تاکید دارد به مرحله اجرا درآورد نه آنکه برعکس عمل کند باید باور درونی داشته باشد همانند پیروی و حمایت حضرت فاطمه الزهرا(س) از ولی فقیه زمان خود آنقدر محکم و استوار حمایت کردند که در آن راه به شهادت رسیدند واگر بخواهیم وفاداربودن به ولایت فقیه را مثال بزنیم یعنی حضرت ابوالفضل (ع) به امام حسین (ع) است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای افزود: در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ با حضور پرشور خود باردیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد وبا انتخاب فرد اصلح کشورمان را به آبادانی و پیشرفت و هم چنین عزت هدایت می کنیم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان