Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@08:48:55 GMT

طرح روس‌ها برای مراسم افتتاحیه جام‌کنفدراسیون‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۷۳۰۲

طرح روس‌ها برای مراسم افتتاحیه جام فوتبال کنفدراسیون‌ها توسط سرویس رسانه‌ای فیفا اعلام شد.

به گزارش تسنیم، به نقل از شبکه آر اسپورت روسیه، مراسم افتتاحیه جام کنفدراسیون‌های 2017 سنت، فرهنگ، تاریخ و طبیعت روسیه را به نمایش خواهد گذاشت. جام کنفدراسیون‌ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری به میزبانی روسیه در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی با شرکت 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در 2 گروه A و B برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی افتتاحیه نیز در ورزشگاه سن پترزبورگ میان تیم‌های ملی روسیه و نیوزیلند انجام خواهد شد.

مراسم افتتاحیه جام کنفدراسیون‌ها 2 ساعت قبل از آغاز اولین بازی در ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار که 20 دقیقه طول می‌کشد. در این مراسم براری تماشاگران سنت، تاریخ، فرهنگ و طبیعت روسیه به نمایش درخواهد آمد.

آلکسی سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 روسیه درباره مراسم افتتاحیه جام کنفدراسیون‌های 2017 در کشورش گفت: پیش از این مردم روسیه مراسم افتتاحیه در بازی‌های المپیک 2014 زمستانی سوچی را دیده بودند. ما در مراسم افتتاحیه جام کنفدراسیون‌ها نمی‌توانیم همانند سوچی از ابزارهای سنگین همانند آتش‌بازی استفاده کنیم. البته ایده‌ها به ما کمک می‌‌کنند تا بهترین برنامه‌ اجرا شود. مردم روسیه مفتخر هستند و خارجی‌ها نیز به فرهنگ و سنت‌‌های ارزشمند ما آگاه هستند. این‌ها چیزهایی خواهند بود که در مراسم افتتاحیه جام کنفدراسیون‌ها به نمایش خواهیم گذاشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو