Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مردم در 29 اردیبهشت با شور و هیجان پای صندوق‌های رأی می‌آیند تا سرنوشت کشور به دست خودشان برای حداقل چهارسال رقم بخورد.
در روز 29 مؤمنین اداء وظیفه ایمانی می‌کنند و مکلفین تکلیف دینی خودشان را انجام می‌دهند و نظام دینی خودشان را با رأی خودشان تقویت می‌کنند و پایه‌های اسلام را استحکام می‌بخشند و این راه با صلابت ادامه داده می‌شود
روز 29 اردیبهشت روز به صحنه آوردن امانت‌داری و صیانت از انقلاب است
روز 29 اردیبهشت روز یأس در دل دشمن کاشتن و استحکام یأس در دل دشمن است
روز 29 اردیبهشت می‌آییم و یک نَه بزرگ در همه عرصه‌ها به دشمن می‌گوییم
از نظر کیفیت دشمن به انتخابات ما نظر دارد
دشمن دلش می‌خواهد از صندوق‌های رای کسی بیرون بیاید که او یک مقدار به نفوذش در انقلاب امیدوارتر شود و به آمال و آروزهایش برسد
مردم ما در این جهت هم به دشمن نَه می‌گویند؛ نَه محکم
به کسی رأی خواهیم داد که در برابر دشمن محکم و مقام بایستد و دست رد به سینه دشمن بزند و به درون و ملت تکیه کند و به تمام ارزش‌های اسلامی و انقلابی پایبند باشد و یک لحظه دل به بیگانه نبندد
رأی آگاهانه و همراه با بصیرت بدهیم؛رأی بدهیم که خدایی نخواسته سستی در مسیر ایجاد نکند
رای به آدم‌های منفعل حتما داده نمی‌شود؛ رای به آدم‌های‌ خودباخته و برون‌نگر حتماً داده نمی‌شود؛ رأی به آدم‌هایی که دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و تصورشان این است که باید مشکلات کشور را با نگاه به بیرون حل کرد، داده نمی‌شود
هیچ‌ کجا با نگاه به بیرون مشکلات خودش را حل نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما نمی‌توانید یک کشور را برای نمونه پیدا کنید که رفته باشد و در دامن استکبار و مستکبرین قرار گرفته باشد و مشکلاتش حل شده باشد؛ همه بر مشکلاتشان افزوده شده است.
تعامل با دنیا حتما وجود دارد و در تمام این 38 سال هم بوده ولی تعامل همراه با عزت و توانمندی‌های درون بوده است.
ما قطعا رئیس جمهوری را می‌خواهیم که به معنای واقعی به ملتش باور داشته باشد؛ به درون باور داشته باشد؛ به جوانان باور داشته باشد؛ به توانمندی‌های داخلی باور داشته باشد؛ به اقتصاد مقاومتی باور داشته باشد.
یک توصیه‌ام داشته باشم به دست‌اندرکاران انتخابات که بکوشند رأی مردم را آن گونه که هست، صیانت شود و انتخاباتی متعهدانه و بر اساس رضای پروردگار برگزار کنند و حق الناس کاملاً حقش ادا شود
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌و‌بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.
متن کامل پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام به این شرح است
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
خدمت همه‌ی مردم خوب، ولایی و انقلابی ایران اسلامی فرا رسیدن 29 اردیبهشت، روزی که مقام معظم رهبری فرمودند جشن است و به واقع هم جشن است را تبریک عرض می‌کنم. مردم عزیز ما پس از یک دوره تبلیغاتی که کاندیداها داشتند و ارزیابی‌های خوبی که در این ایام مردم ما هر یک به نوبه خودشان داشتند در روز 29 اردیبهشت، روزی که سرنوشت کشور می‌خواهد به دست خودشان برای حداقل چهارسال رقم بخورد با شور و هیجان پای صندوق‌های رأی می‌آیند. این روز واقعا تبریک دارد.
من تعمداً و باعنایت صحبتم را با تبریک آغاز کردم. تبریک هم از جهات عدیده است؛ یک، از جهت این که در این روز مؤمنین اداء وظیفه ایمانی می‌کنند؛ مکلفین تکلیف دینی خودشان را انجام می‌دهند و نظام دینی خودشان را با رأی خودشان تقویت می‌کنند؛ پایه‌های اسلام را استحکام می‌بخشند و همه‌ی آن آثار و برکاتی که در انقلاب اسلامی است و در تمام این 38 سال به حول‌وقوه الهی در جهان مشاهده شده است در روزی مثل روز 29 اردیبهشت تداوم بخشیده می‌شود و این راه با صلابت ادامه داده می‌شود. این در حقیقت تبریک دارد چرا که تکلیف دینی انجام می‌شود.
دو، از این جهت که امانتی را که امام راحل«رضوان‌الله تعالی‌علیه» و شهدا به دست ما سپرده‌اند با رأی خودمان این امانت را صیانت و حفاظت می‌کنیم و می‌کوشیم که ان‌شاءالله این امانت به حول‌وقوه الهی با ویژگی‌های دینی و ارزش‌های اسلامی خودش بماند و راه خودش را ادامه بدهد و ان‌شاءالله به دست صاحب اصلی برسد و زمینه ظهور مولایمان حضرت بقیه‌الله‌اعظم امام عصر را ان‌شاءالله فراهم کند. بنابراین روز 29 اردیبهشت روز به صحنه آوردن امانت‌داری و امین بودن است.
امین بودن یکی از ویژگی‌های مهم مومن است. در این روز ما امانت‌داری خودمان را نشان می‌دهیم؛ به دنیا نشان می‌دهیم که ما امانت‌دار خوبی هستیم و محضر پروردگار هم با رای خودمان عرضه می‌داریم که ما امانت‌دار خوبی هستیم؛ به فرشتگان و اولیاءالهی و همه ناظران جهانی نشان می‌دهیم که ما امانت‌دار خوبی هستیم و نمی‌گذاریم امانتی که امام راحل و شهدا به ما سپرده‌اند این امامت مخدوش شود.
این هم دومین نکته که در حقیقت روز 29 اردیبهشت روز نشان دادن روز امین بودن خودمان است که از نشانه‌های مؤمن است.
سوم، روز 29 اردیبهشت روز یأس در دل دشمن کاشتن و استحکام یاس در دل دشمن است؛ دشمنانی که دل بسته‌اند به این که مردم پای صندوق‌های رأی نیایند؛ دشمنانی که با تمام وجود تبلیغ می‌کنند که یا نیاید یا اگر می‌آیید به آن شکلی که ما می‌خواهیم رأی بدهید و به این وسیله می‌خواهند انتخابات را به نفع خودشان مصادره کنند. روز 29 اردیبهشت می‌آییم و یک نَه بزرگ در همه عرصه‌ها به دشمن می‌گوییم. می‌آییم می‌گوییم انقلاب از آن ما است؛ نظام جمهوری اسلامی ایران از آن ما است؛ نگه‌اش می‌داریم و تودهنی به شما می‌زنیم. شما حق ندارید در انقلاب ما دخالت کنید؛ شما حق ندارید خط و ربط به انقلاب ما بدهید. انقلاب را امام راحل با تمام خطوطش برای ما تبیین و برای ما مشخص کرده است و می‌دانیم چگونه عمل کنیم و چه راهی برویم که انقلاب، انقلابی بماند و ان‌شاءالله انقلابی راه خودش را ادامه بدهد. بنابراین می‌‌آییم و رای می‌دهیم که باز دشمن ناکام شود. هم رأی کمی و هم رأی کیفی.
از نظر کمیت همه می‌آییم. همه آن‌هایی که در این عرصه مکلف و وظیفه‌مند هستند، می‌آیند و کمیت بالایی را انشالله 70، 80 درصد بلکه بیشتر به حول‌وقوه الهی ما شاهد باشیم. ان‌شاءالله مردم پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند. قطعا دشمن ناامید می‌شود و دنیا هم این حضور مردم را پای صندوق‌های رأی تحسین می‌کند. این از نظر کمی است.
از نظر کیفی هم همین طور است. چون از نظر کیفیت هم دشمن به انتخابات ما نظر دارد. دلش می‌خواهد از صندوق‌های رای کسی بیرون بیاید که او یک مقدار به نفوذش در انقلاب امیدوارتر شود؛ دلش می‌خواهد در صندوق‌های رأی کسی بیرون بیاید که او بهتر بتواند آمال و آرزوهای خودش را در این کشور عملی کند. این مهم است. مردم ما در این جهت هم به دشمن نَه می‌گویند؛ نَه محکم. ما ان‌شاءالله به حول‌وقوه الهی به کسی رأی خواهیم داد که در برابر دشمن محکم و مقام بایستد و دست رد به سینه دشمن بزند و به درون و ملت تکیه کند و به تمام ارزش‌های اسلامی و انقلابی پایبند باشد و یک لحظه دل به بیگانه نبندد. این از نظر کیفی است که بسیار مهم است و مردم خوب ما در این عرصه به دشمن نَه می گویند.
پس سوم چیزی که واقعا در این روز تبریک دارد یاس دشمن را بیشتر کردن و ناکام گذاشتن دشمن است.
چهارمین چیزی که در این روز بسیار مهم است و تبریک دارد این که ما با حضور خودمان در پای صندوق‌های رأی پایه‌های نظام را استحکام می‌بخشیم و نشان می‌دهیم که ما با همه سختی، پای نظام ایستاده‌ایم. سختی و نازیبایی داشته‌ایم؛ سختی‌هایی را دشمن برای ما تحمیل کرده و سختی‌هایی را بی تدبیری‌های خودمان و مدیران‌مان براین کشور تحمیل کرده‌اند ولی مردم آن قدر شیفته انقلاب هستند که نَه سختی‌های دشمن آن‌ها را سست می‌کند و نه بی تدبیری‌هایی که برخی مسئولان انجام می‌دهند.
مردم با تمام وجود پای انقلاب هستند و می‌ایستند و انقلاب را صیانت می‌کنند. این را از صدر اسلام و تاریخ انبیاء آموختند که همه انبیا الهی انواع سختی‌ها را تحمل کردند تا راهشان را ادامه دادند. وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) در همان آغاز شکل‌دهی اسلام، چقدر سختی‌ها و تحریم را تحمل کرد تا آن جایی که چندین نفر با یک خرما زندگی می‌کردند و گاهی هم همان یک خرما هم گیرشان نمی‌آمد و مدتها در سختی و تنگنا بودند ولی دست از اسلام برنداشتند. مسلمانان مقاوم این را آموختن و به ما یاد دادن که باید مقاومت کرد تا راه خدا و دین خدا ادامه پیدا کند و امروز را هم در روز 29 اردیبهشت می‌آیند پای صندوق‌های رأی و این درسی را که آموختند، عملی می‌کنند و ان‌شاءالله نظام را استحکام می‌بخشند. این چهار مورد واقعا تبریک دارد و اصل حضور ما را پای صندوق رای معنا می‌دهد که به حول‌وقوه الهی بیاییم و به خوبی پای صندوق رأی مشارکت جدی داشته باشیم.
اما نکته‌ای که در کنار این حضور مهم است و من در خلال این چهار مورد به آن‌ها اشاره کردم، آن که بکوشیم اکنون که می‌آییم و می‌خواهیم رأی بدهیم، رأی آگاهانه و همراه با بصیرت و رأی که این نظام را به پیش برد و راه این نظام را آن گونه که امام و شهدا می خواهند ادامه بدهند، بدهیم. رأی بدهیم که خدایی نخواسته سستی در مسیر ایجاد نکند؛ رای به آدم‌های منفعل حتما داده نمی‌شود؛ رای به آدم‌های‌ خودباخته و برون‌نگر حتماً داده نمی‌شود؛ رأی به آدم‌هایی که دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و تصورشان این است که باید مشکلات کشور را با نگاه به بیرون حل کرد -که این اشتباه محاسباتی و اشتباه غلط است- داده نمی‌شود.
هیچ‌جا با نگاه به بیرون مشکلات خودش را حل نکرد. شما می‌بینید و همه می‌بینند که نمی توانیم یک کشور را برای نمونه پیدا کنیم که رفته باشد و در دامن استکبار و مستکبرین قرار گرفته باشد و مشکلاتش حل شده باشد. همه بر مشکلاتشان افزوده شده است. حالا بحث تعامل جداست. این که باید با دنیا تعامل داشته باشیم و تعامل هم حتما وجود دارد و در تمام این 38 سال هم بوده ولی تعامل همراه با عزت و توانمندی‌های درون بوده است. ما قطعا رئیس جمهوری را می‌خواهیم که این نگاه را به خوبی داشته باشد و در درونش نهادینه شده باشد؛ یعنی به معنای واقعی به ملتش باور داشته باشد؛ به درون باور داشته باشد. به جوانان باور داشته باشد. به توانمندی‌های داخلی باور داشته باشد. به اقتصاد مقاومتی باور داشته باشد. به شاخصه‌های مهم انقلاب باور داشته باشد. سیاست‌هایی که در انقلاب تدوین می‌شود آن سیاست‌ها را دنبال کند. هر روز این شاخه و آن شاخه نرود و مشکلات برای ملّت و مملکت ایجاد نشود. این خیلی مهم است که ما امروز حداقل برای چهارسال سرنوشت خودمان را در این جهت مشخص می کنیم.
اگر می‌خواهیم باز خدایی نخواسته چهارسال پرتنش و پر از اضطراب و استرس داشته باشیم و کارهم به جایی نرسد، طبیعی است که دست خودمان است ولی قطعا مردم ما این را نمی‌خواهند. مردم ما می‌خواهند ان‌شاءالله چهار سال پرتلاش و حرکت به سمت جلو و چهارسالی که ان‌شاءالله به مدد الهی بتوانیم طی این چهار سال هم گذشته‌ها را جبران کنیم و برخی عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شود و هم راه با سرعت ادامه پیدا کند. لذا خیلی مهم است که رای بدهیم که انقلاب به حول‌وقوه الهی به پیش برود. این انتظاری است که مقام معظم رهبری از ما دارند. انتظاری است که شهدا و امام(ره) از ما دارند و انتظار مهمی است که خدای تبارک و تعالی از ما دارد. نظام توحیدی و الهی و مهدوی است. وجود نازنین امام عصر(عج) از ما چنین انتظاری را دارد. همین نظام را مستحکم کنید و هم خوب رأی بدهیم و هم با جدیت در این صحنه حاضر شوید و ان‌شاءالله موفق باشید و تکلیفتان را به خوبی انجام دهید
البته این راهم بگویم و بارها هم گفته شده و مقام معظم رهبری هم فرمودند، شما اگر تلاش‌تان را به کار بگیرید و با تلاش، جدیت، عقلانیت، فکر و با انتخاب درست بر اساس عقل و منطق پای صندوق‌های رأی بروید، تکلیفتان را انجام داده‌اید و نتیجه هر چه می‌خواهد بشود. آن مهم نیست. مهم آن است که ما تکلیفمان را درست انجام بدهیم و نزد امام و شهدا شرمنده نباشیم.
یک توصیه‌ام داشته باشم به دست‌اندرکاران انتخابات که بکوشند رأی مردم را آن گونه که هست، صیانت شود. انتخاباتی متعهدانه برگزار کنند؛ انتخاباتی بر اساس رضای پروردگار برگزار کنند و حق الناس کاملاً حقش ادا شود و بدانند که یک رأی خدایی نخواسته مخدوش و یا جابجا شود به همان یک رأی باید در پیشگاه خدای متعال جواب بدهند و همان صاحب رأی روز قیامت یقه‌ی او را می‌گیرد و می‌گوید من آن جور رأی دادم چرا این گونه عمل کردی؛ من این را نوشتم چرا جور دیگر شد؛ من نظرم این بود چرا جور دیگر عمل شد. یک رای هم خدایی نخواسته کم و زیاد نشود.
البته چنین چیزی پیش نخواهد آمد و انتخابات هم سازوکارش چنین اجازه را نمی‌دهد اما اگر احیانا مواردی، کسی فرصتی برای او پیش بیاید بتواند چنین کاری انجام بدهد، مراقب باشد که از خدا بترسد و تمام تلاش خودش را به کار بگیرد تا ان‌شاءالله انتخاباتی سالم داشته باشیم.
من از دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر داشته باشم. هیئت نظارت، هیئت اجرایی، عوامل امنیتی و صداوسیما که انصافاً چه در ایام تبلیغات حضور جدی، فعال، خوب و عادلانه داشت. حالا کار نداریم برخی‌ها نمی‌پسندیدند و انتظار داشتند همه رسانه در اختیار خودشان باشند و هر گونه که آن‌ها می‌خواهند رسانه عمل کند که انتظار نابجایی است اما آن چه که تقریبا همه به آن شهادت می‌دهند و همه مردم از نزدیک ناظر و گواه بودند، این که انصافاً صداوسیما فرصت‌ها را تقسیم کرد و عادلانه در اختیار همه گذاشت و جای تقدیر و تشکر دارد و روز 29 اردیبهشت که کار اصلی صداوسیما هم است و خیلی فعال در این عرصه حضور دارند و چه گزارش‌های زنده‌ای که مدام و مستمر تهیه می‌کنند و در جای‌جای این کشور و جاهای سخت و صعب‌العبور می‌روند و گزارش تهیه می‌کنند، واقعا جای تقدیر و تشکر است و زمینه حضور خوب مردم را پای صندوق رأی فراهم می‌کند.
از شما مردم خوب هم تشکر ویژه دارم که ان‌شاءالله با جدیت این آزمون بزرگ را عملی می‌کنید. برای همه آرزوی توفیق دارم ان‌شاءالله آن چیزی از صندوق‌ها بیرون بیاید که رضای پروردگار در آن باشد.
والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق همچون شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست و قلب مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، در اجلاسیه ۴۲۲ شهدای کهگیلویه، اظهار کرد: ایران اسلامی با همت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلاتی از جمله تامین معیشت دارند، افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم‌وکاستی‌هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوراندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده است که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی افزود: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری است و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

معاون رئیس‌جمهور خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان شد، گفت: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی به تحولات دنیا و منطقه زد و تصریح کرد: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیرقبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده است و امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 749312

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست