Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از دفتر امام جمعه این شهرستان، اوشن پیتر تیری (Osian Peter Thierry)از اهالی ولز انگلستان، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در حضور آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی به دین مبین اسلام مشرف گردید.

این فرد مسیحی در این دیدار، عنوان نمود که پس از 6 سال تحقیق و مطالعه در باب ادیان، دین اسلام و مذهب تشیع را برگزیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از یادآوری نکاتی در باب ارکان دین اسلام به این فرد، توسط امام‌جمعه کرج، وی با ذکر شهادتین، به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری مشرف شد.

پس از ذکر شهادتین و تشرف به اسلام این تبعه‌ کشور انگلستان، آیت‌الله حسینی همدانی یک نسخه نفیس قرآن با ترجمه‌ انگلیسی از کتابخانه‌ شخصی خود به وی اهدا نمودند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر به نام انسان‌هایی نامگذاری شده که با دستان توانمند خود و استفاده از استعدادهای بی‌نظیرشان فردایی روشن را برای جامعه رقم می زنند.

در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" قطعا این کارگران هستند که می‌توانند؛ با همت والای خود به حرکت چرخ تولید در کشور شتاب دهند و در جهت توسعه این مرز و بوم حرکت کنند.

از مسوولان هم انتظار می‌رود در مقام تقدیر عملی، رسیدگی به جامعه کارگری و پاسخ به انتظارات آن‌ها و حمایت قانونی، تامین آبرومند معیشت و زندگی، حقوق کافی و امنیت شغلی کارگران را دنبال کنند.

اینجانبان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران زحمت‌کش و ارجمند این روز را به تمامی کارگران فعال در عرصه تولید و پیشرفت جامعه تبریک عرض کرده و سعادت و دوام توفیقات این قشر پرتلاش جامعه را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس