Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب سایت تراول با ما بهترین روش برای رزرو آنلاین هتل و خرید اینترنتی بلیط هواپیما را ارائه کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، امروز بسیاری از مردم کالاها و خدمات مورد نیازشان را از طریق وب سایت‌های معتبر خرید اینترنتی تهیه می‌کنند چونزمان اضافی برای هدر رفتن در

مسیرهای پرترافیک برای مراجعه به فروشگاه و شرکت‌های مختلفندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید اینترنتی همچنین برای کاربران مزایای بسیاری هم دارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل برای رفتن به تورهای مسافرتی و گردشگری یکی از خدمات آنلاین پرطرفدار میان کاربراین اینترنتی است که امروز توسط وب سایت‌هاییمحبوب مانند تراول باما ارائه می‌شود.

تراول باما اعلام کرد: این سایت یکی از وب سایت‌های برتر در حوزه خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی و همچنین رزرو آنلاین هتل‌های داخلی و خارجی با بهترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت است. کاربران این وب‌سایت به سادگی و در چند دقیقه می‌توانند با جستجوی مبدا و مقصد سفر فهرستی از حدود 900 ایرلاین برتر را مشاهده کنند و بلیط هواپیما خارجی یا داخلی را براساس مناسب‌ترین زمان پرواز برای رفت و برگشت، بهترین کیفیت هواپیما و مناسب ترین قیمت پیدا کنند؛ همچنینبه‌صورت آنلاین و با استفاده از کارت شتاب خود خریداری کنند.

در سایت تراول باما می‌توانید با جستجوی نام شهر مقصد، بهترین هتل‌ها را مشاهده کنید.

برای رزرو هتل خارجی یا داخلی نیز با کلیک روی هر هتل اطلاعات کاملی از مشخصات و ویژگی‌های هر هتل نمایش داده می‌شود. اطلاعات مهمی مانند قیمت اقامت در هتل، موقعیت آن در شهر و فاصله با نقاط توریستی شهر همراه با گالری تصاویر کاملی از بیرون و داخل هتل را می‌توانید مشاهده کنید . امکانات جانبی هر هتل را نیز می‌توانید با سایر هتل‌ها مقایسه کنید تا در نهایت بهترین هتل را انتخاب و به صورت آنلاین هزینه را پرداخت کنید.

رزرو هتل در استانبول و رزرو هتل در تفلیس جزو بخش‌های پرطرفدار این وب سایتاست.

تراول ما اعلام‌کرد:اگر همیشه هوشمندانه عمل می‌کنید و اهل برنامه‌ریزی هستید، با استفاده از سایت تراول باما می‌توانیدبهترین سفر را با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان برای خود و همراهانتان برنامه‌ریزی کنید و از گردش در شهر مقصد بیشتر لذت ببرید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و وستهام در چارچوب رقابت‌های ‌لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و وستهام امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و وستهام

‌لیگ برتر انگلیس (وستهام - لیورپول) ساعت ۱۵:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748342

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران