Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: به اعضای شعب ثبت نام و اخذی رای حوزه های انتخابیه ای که همزمان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یا میاندوره ای مجلس شورای اسلامی را برگزار می کنند، توصیه می شود اولا به رای دهندگان تذکر دهند که نام نامزد مورد نظر خود را حتما در برگ رای مربوط به همان انتخابات درج کنند و ثانیا توجه داشته باشند که برگ های رای هر انتخابات در صندوق مربوط به همان انتخابات انداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور با حضور گسترده مردم آغاز شد.
در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق می اندازند.
در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.
سیام*9254**9103**1429 ** 6020
خبرنگار:سجاد خسروانیان و حمید شهریاری**انتشار:محسن طاهرزاده ** دریافت: علیرضا حکیمیان

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۷ و نیم میلیون تعرفه چاپ شده است.

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی در گفت‌وگویی از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد و گفت: برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس دوازدهم است که در دور اول، نامزدهای آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.

انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه و در ۱۵ استان برگزار می شود که در ۸ حوزه، تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.

در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است. در این روش، به رأی‌دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود. کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزدها را ثبت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران