Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@22:50:58 GMT

حضور پرخروش مردم پای صندوق‌های رأیبرای تعیین سرنوشت خود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۱۶۶۶

حسین اسماعیل‌پور، فرماندار فومن در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: انتخابات مظهر اراده ملت است و مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان فومن در طی تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب با حضور حماسی خود از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی، امام راحل(ره) و شهدا دفاع کرده‌اند.

وی افزود: یقیناً حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، ضامن امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری، هر شخصی که در پایان این روز انتخاب شود در نهایت برنده اصلی انتخابات مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل پور تاکید کرد: مردم به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق‌های رأی حضور پرخروش خواهند داشت تا دشمنان اسلام را مأیوس و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد:اینجانب از تمامی مردم فرهیخته شهرستان دعوت می‌نمایم تا با حضور پرشور و حماسی خود در 29 اردیبهشت ماه در پای صندوق‌های رأی ضمن انتخاب افراد اصلح و شایسته به عنوان نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات لبیک گفته و افتخار دیگری را برای ایران اسلامی رقم زنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پنجمین مراسم تحلیف خود به عنوان رئیس جمهور این کشور اظهار کرد: منافع امنیت مردم روسیه بیش از هر چیز برای من اهمیت خواهد داشت. سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان به خاطر نسل های امروز و آینده تعیین خواهیم کرد.

وی افزود: انتخاب روس ها تاکیدی بر عزم آنها برای دفاع تزلزل ناپذیر از آزادی و منافع ملی روسیه است.

پوتین با تأکید بر اینکه روسیه گفت‌وگو با کشورهای غربی را رد نمی کند، انتخاب با آنهاست، اظهارکرد: گفت‌وگو درباره مسائل امنیتی و ثبات راهبردی امکان پذیر است، اما نه از موضع قدرت، بلکه فقط در شرایط مساوی. 

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه به همکاری با شرکای خود برای تشکیل نظم جهانی چندقطبی ادامه خواهد داد. اطمینان داریم که روسیه این دوره دشوار و حساس را با عزت پشت سر خواهد گذاشت و حتی قوی تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • انتخابی سخت در سمیرم و لنجان/ مردم کار را تمام می‌کنند
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌