Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- مردم چهارمحال و بختیاری از ساعت های اولیه رای گیری در محل شعب اخذ رأی حضور یافتند و پیش‌بینی می‌شود امروز حماسه‌ای دیگر در چهارمحال و بختیاری خلق شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: از دقایق ابتدایی آغاز رای گیری، بازاریان، ورزشکاران، عشایر، جوانان، دانشجویان و... استان چهارمحال و بختیاری با حضور خود درصحنه افتخاری دیگر بر مردم استان می‌افزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌واقع مردم ایران و استان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور حماسی خود همه دشمنان را مبهوت و حیرت زده می کنند.

بررسی ها نشان می دهد که مردم شهرستان لردگان از ساعت شش صبح در محل های شعب اخذ رای این استان حضور یافته اند و در حال حاضر صف های طولانی مردم در شعب اخذ رای ایجاد شده است.

در بسیاری از شعب دیگر استان در شهرستان های شهرکرد، بن، کوهرنگ، فارسان و... مردم یک ساعت پیش از آغاز رسمی اخذ رای حضور یافتند و هم اکنون نیز رای گیری با حضور پرشور مردم در انتخابات در حال برگزاری است.

روند برگزاری انتخابات در ۴۰ شهر و۵۸۰ روستای استان چهارمحال و بختیاریبه خوبی در حال انجام است و حضور مردم در انتخابات لحظه به لحظه پرشور تر می شودمعاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روند برگزاری انتخابات در ۴۰ شهر و۵۸۰ روستای استان چهارمحال و بختیاریبه خوبی در حال انجام است و حضور مردم در انتخابات لحظه به لحظه پرشور تر می شود.

وی با اشاره به راه اندازی ۹۴۲ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری برای برگزاری انتخابات، اظهار داشت: انتخابات در نقاط مختلف استان از ساعت ۸ صبح آغاز شده و مردم با شور و اشتیاق در انتخابات شرکت می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تعداد شعب در شهرستان های شهرکرد ۱۵۱ شعبه، لردگان ۳۰۰، بن۲۴ و فارسان ۶۹ شعبه است.

وی در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: تعداد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری افزایش ۱۴.۳ درصدی داشته است.

مردم با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کنند

جعفر مردانی اظهار داشت: از مجموع ۴۰ شهر استان شهرهای شهرکرد و بروجن کرسی‌های هفت نفره و بقیه شهرها کرسی‌های پنج نفره در انتخابات شوراهای اسلامی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین از ۵۸۰ روستای استان ۵۱ روستا با جمعیت بالای یک هزار و ۵۰۰ نفر کرسی پنج نفره و بقیه روستاها کرسی سه نفره دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه ای بزرگی برای نظام اسلامی به شمار می رود، عنوان کرد: مردم با حضور پرشور در انتخابات وحدت و یکپارچگی خود را نشان می دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کنند و زمینه تعامل بیشتر با کشور های مختلف را در راستای توسعه بیشتر میهن اسلامی فراهم می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان بسیج مستضفعین در این نشست با تقدیر از زحمات دست اندرکاران زائرسرای استان چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، بر اهتمام همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد هم در این نشست با تقدیر از همکاری همه مسئولین برای تکمیل زائراسرای استان چهارمحال و بختیاری،  ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات به حق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین  به روستا‌های سخت گذر شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق تشکر کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.
استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست دستورات لازم برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.
زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.
این زائر سرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دیگر خبرها

  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری