Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@14:03:16 GMT

سرعت وزش باد در زنجان به 40 کیلومتر بر ساعت می رسد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۱۹۴۵

سرعت وزش باد در زنجان به 40 کیلومتر بر ساعت می رسد

حسین سلطانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر عبور امواج کم دامنه ناشی از سطوح میانی جو مستقر بر روی دریای مدیترانه و دریای سیاه از بعدازظهر امرو به کشور حکایت دارد و علاوه بر آن فشار هوای سطح زمین به تدریج کاهش خواهد یافت.
وی اظهار کرد: بر این اساس آسمان امروز /جمعه/ این استان صاف و در بعداز ظهر و برخی نقاط استان وزش باد شدید و احتمال رگبار پراکنده در نقاط مختلف این استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی افزود: سرعت وزش باد شدید در برخی نقاط این استان نیز امروز/جمعه/ در حد شدید و بین 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده و این روند تا روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت و شدت بیشتری دارد.
وی بیان کرد: بیشینه دمای شهرستان زنجان امروز به 32 درجه بالای صفر می رسد و کمینه دما نیز برای روز شنبه 13 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.
به گفته این کارشناس، طی 24 ساعت گذشته شهرهای زنجان و ماهنشان با 21 درجه بالای صفر گرمترین شهرها و خیر آباد نیز با هفت درجه بالای صفر خنک ترین ایستگاه این استان طی مدت یاد شده بوده است.
8068/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان بارندگی در بعضی شهرها آغاز شده است و تا روز شنبه تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها، اظهار کرد: همانطور که انتظار می‌رفت با تأثیر سامانه بارشی شاهد بارش‌هایی در برخی مناطق استان بودیم.

وی افزود: بررسی امروز نقشه‌های پیش‌یابی همچنان نشان دهنده تقویت سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز به تناوب تا اواخر روز شنبه روی استان است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت بارش‌های فصل بهار انتظار می‌رود، این ناپایداری‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای (به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی، شمالی، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز) و در مناطق مستعد ریزش تگرگ باشد.

سبزه‌زاری تصریح کرد: شمال خلیج‌فارس نیز تا پایان هفته مواج خواهد بود و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته لالی با ۳۱.۴ و دهدز با ۱۲.۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شد و حداکثر دمای اهواز به ۲۸.۵ و حداقل به ۲۱.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 749775

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)