Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعب اخذ رأی در جریان انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه در استان‌های مختلف کشور علاوه بر حضور باشکوه مردم میزبان برخی مسئولان هم بود، چهره‌هایی که حماسه حضور ملت را ستودند.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: ایران اسلامی امروز صحنه خلق حماسه‌ای دیگر از ملت همیشه درصحنه کشورمان بود، مردمی که آمدند تا به‌فرمان مقتدایشان لبیک بگویند و با حضور در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب فرد اصلح و ساختن فردایی بهتر در ایران اسلامی مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ایران امروز نیز با لبیک به ندای رهبر و مقتدایشان و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا به جهانیان ثابت کنند که در مسیر ایستادگی‌شان ثابت‌قدم هستند. انتخابات امسال از آنجایی حائز اهمیت است که چشم تمام جهان به حضور گسترده مردم دوخته‌شده حضوری که سرنوشت‌ساز است.

پیر و جوان، بازاری و کاسب، کارمند و کارگر، دانشجو و رأی اولی، پزشکان و پرستاران، معلمان و همه و همه از هر مذهب و قومیتی با حضور در حوزه‌های انتخابیه در یک صف و متحد ایستادند و حضور و وحدت را معنا کردند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

و اما در کنار حضور مردم مشارکت مسئولان در انتخابات نیز چشمگیر بود به‌طوری‌که چهره‌ها از همان ساعات ابتدایی در شعب اخذ رأی حضور یافته و رأی خود را به صندوق انداختند. نکته جالب‌توجه حضور مسئولان در صف رأی‌گیری بود که بین نیم ساعت تا یک ساعت این معطلی طول کشید تا نوبت به آن‌ها برای انداختن رأیشان به صندوق برسد.

رئیسی در شهر ری: ساز و کار انتخابات اطمینان بخش است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بعد از انداختن رأی خود برای انتخاب رئیس‌جمهور دوازدهم و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا تهران در مسجد ارشاد میدان نماز ری، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: اصل انتخابات سازوکار اطمینان بخشی در قانون اساسی ما دارد و تمهیداتی برای جلوگیری از تخلف در نظر گرفته‌شده است تا تخلفی صورت نگیرد.

وی افزود: باید در این سازوکار اطمینان‌بخش حق‌الناس را رعایت کنیم و باید همه کاندیداها چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شوراها به دلیل اطمینان‌بخش بودن سازوکار انتخابات و همچنین قابل‌پیگیری بودن تخلفات، باید همه کاندیداها تسلیم نتیجه انتخابات باشند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

رئیسی گفت: ملت ایران در همه صحنه‌ها و حضور در انتخابات همواره افتخارآفرین بوده‌اند و یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی حضور مردم برای شکل دادن به نهادهای کشور بوده است.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رأی مردم در نظام جمهوری اسلامی تشریفاتی نیست، در دنیا بارأی مردم قیافه می‌گیرند و حرف آن را می‌زنند اما در نظام جمهوری اسلامی رأی مردم یک واقعیت است.

وی بابیان اینکه یکی از انتخابات مهم در کشور انتخابات ریاست جمهوری است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات سکان‌دار قوه مجریه را انتخاب می‌کنند، چون صحبت از زندگی روزمره و وضعیت اقتصادی، سیاست، هنر و علم و شرایطی است که کشور ازنظر رشد در حوزه‌های مختلف می‌تواند داشته باشد، لذا این امر بسیار مهم است.

وی همچنین حضور مردم در انتخابات را حداکثری و بسیار خوب پیش‌بینی و تأکید کرد: مملکت ما کشور قانون است و برای همه جناح‌های سیاسی محوریت قانون نه در حرف بلکه در عمل باید به رسمیت شناخته شود، چراکه در کشور ما سازوکاری برای انتخابات وجود دارد وعده‌ای به‌عنوان و مجری دست‌اندرکار هستند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اصل این سازوکار در قانون اساسی ما اطمینان‌بخش است تأکید کرد: در این سازوکار باید حق‌الناس و امانت‌داری رعایت شود.

وی تصریح کرد:درصورتی‌که رقبا پیروز انتخابات باشند، من به نتیجه رأی مردم احترام می‌گذارم و این نتیجه برای من و همه مردم قابل‌احترام است.

قالیباف در اردبیل تأکید کرد: خدمت به مردم بدون توجه به گرایش سیاسی در اولویت باشد

محمدباقر قالیباف ظهر جمعه در حاشیه حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل تصریح کرد: بعد از انتخابات هدف اصلی تمامی مسئولان باید خدمت به خلق و مبارزه با فقر و مشکلات اقتصادی باشد.

وی افزود: مردم ایران با حضور پرشور خود در انتخابات درواقع جمهوریت نظام را جشن گرفته‌اند و وظیفه مسئولان نیز قدردانی از این حضور با خدمت بی‌منت است.

نامزد سابق دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی بر خواسته از مردم است و خدمت در چنین نظامی به مردم موجب افتخار مسئولان است.

به گفته قالیباف مشارکت مردم حتی در ساعات اولیه انتخابات ستودنی است و درواقع برگ زرینی در تاریخ انقلاب رقم خورده است.

وی دلیل حضور خود در استان اردبیل را قدردانی از هواداران اعلام کرد و گفت: بنده به دلیل مشغله‌های کاری روز دوشنبه نتوانستم در میان مردم اردبیل حضور یابم که ضرورت داشت با حضور در این استان از مردم غیور تشکر و تقدیر کرد.

لاریجانی در ستاد انتخابات قم: حضور باشکوه در انتخابات وزانت کشور را بالا می‌برد

دکتر علی لاریجانی قبل از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنده امروز با وزیر کشور و وزیر اطلاعات تماس داشتم و خوشبختانه تاکنون مسئله مهمی نبوده و کارها بانظم و ترتیب در حال انجام است.

وی بابیان این‌که مردم با دقت نظر در این انتخابات حضور پیدا کردند، افزود: امیدوارم این انتخابات پشتوانه‌ای برای کشور باشد.

به گفته نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، انتخابات یک رکن مهم برای تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در کشور است.

وی با بیان این‌که انتخابات ازنظر بهبود و توسعه و آبادانی کشور نقش اساسی دارد، تصریح کرد: وقتی مردم، افراد موردنظر خودشان را انتخاب کنند مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند و کارها عمیق‌تر و بهتر انجام می‌شود.

لاریجانی به تأثیرگذاری انتخابات در ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته نوعی به‌هم‌ریختگی امنیتی در منطقه ایجادشده و بیشتر کشورها دچار پدیده تروریسم شده و ناامن هستند، اما جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری که وجود دارد از امنیت خوبی برخوردار است، به‌طوری‌که صاحب‌نظران بین‌المللی به این مسئله اذعان دارند.

وی حضور چشمگیر مردم در انتخابات را عامل تعیین‌کننده دانست و افزود: انتخابات پشتوانه مهمی است که هم سرعت توسعه کشور را افزون می‌کند و هم کسانی که دنبال مسئله‌سازی را پس می‌زند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: درست است که رأی دادن لحظاتی از وقت مردم را می‌گیرد ولی حضور باشکوه مردم در انتخابات خیلی از مسائل کشور را ازنظر اجرایی و منطقه‌ای حل می‌کند و وزانت کشور را بالا می‌برد.

آیت الله جوادی آملی: شرکت در انتخابات عبادت است/ تأکید بر توجه به اشتغال و رفاه مردم

آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی قبل از ظهر جمعه رأی خود را در صندوق سیار شماره ۵۴۹ دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر قم انداخت.

این استاد سطوح عالی حوزه سپس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دفاع مقدس بود که مردم را حفظ کرد، اظهار داشت: مسئولان باید مردم را که مانند ستون هستند حفظ کنند و نه فقط در هنگام رأی دادن و تشریفاتی از آنها استفاده کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم اگر پول نداشته باشند و جیبشان خالی باشد را نمی‌توان حفظ کرد، بدون شغل و تأمین رفاه هم نمی‌توان ستون مردم را نگه داشت.

آیت الله جوادی آملی در ادامه به جنگ‌های منطقه‌ای اشاره و گفت: کشور ما امروز در منطقه حساسی قرار دارد اما در کشور امنیت پابرجاست.

وی عنوان کرد: فرزندان ملت به استقبال شهادت می‌روند تا امنیت کشور فراهم شود و ما هم باید سپاس‌گذار مردم باشیم و ستون مردمی را حفظ کنیم.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه با تأکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات عبادت است، گفت: امید است آنچه که از انتخابات امروز به نتیجه می‌رسد و فردی که انتخاب می‌شود به مصلحت نظام باشد.

آیت‌الله علوی گرگانی: حضور حماسی در انتخابات باعث تقویت نظام می‌شود

آیت‌الله‌العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی صبح جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شماره ۵۴۸ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم سرنوشت مملکت به دست کسی بیافتد که در عملکردش مصلحت نظام را مدنظر داشته باشد.

وی افزود از خداوند می‌خواهیم کسی که سرنوشت مملکت به دست او می‌افتد در مسیر رضای خدا قدم بردارد.

این استاد سطوح عالی حوزه ادامه داد: از ملت شریف ایران انتظار است همان‌گونه که هرسال در راستای رضایت خداوند و ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین قدم برداشته‌اند این بار نیز پای صندوق‌های رأی حضور یابند و سرنوشت مملکت را به دست صالحان بسپارند.

آیت‌الله مصباح یزدی: کوتاهی در رأی‌دادن خسارت است

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی قبل از ظهر جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شماره ۵۴۸ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انسانی که مختار است، باید در انتخابات شرکت کند و در سرنوشت کشور خود نباید کوتاهی کند که در این صورت به خود ضرر زده و اگر این موضوع موجب ضرر و زیان جهان اسلام شود مسئول است.

وی تأکید کرد: در روایات آمده کسی که اهتمام به امور مسلمانان نداشته باشد مسلمان نیست و عقل حکم می‌کند که انسان تا جایی که می‌تواند به جامعه خود خدمت کند و به نفع نظام قدم بردارد.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: امام و رهبری بارها تأکید بر مشارکت در انتخابات و حضور همه‌جانبه داشته‌اند و ما معتقد به ولایت هستیم و اطاعت از ولی‌فقیه را واجب شرعی می‌دانیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان تأکید کرد: امیدواریم ملت هر چه بیشتر پای صندوق‌های رأی حضورداشته و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در انتخابات شرکت کرد

آیت‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی صبح جمعه در نخستین ساعت رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر رأی خود را به صندوق سیار شماره۵۴۹ انداخت.

وی بعد از شرکت در انتخابات در سخنان کوتاهی در جمع خبرنگاران برای عزت و سربلندی مسلمانان دعا کرد و گفت: ان شاء الله دنیا و آخرت مردم ما هم از گرفتاری در امان باشد.

آیت‌الله یزدی: شرکت در انتخابات برای تقویت بنیه انقلاب مهم است

آیت‌الله محمد یزدی صبح جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شماره ۵۴۸ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات برکت فوق‌العاده‌ای دارد و برای ثبات و دوام نظام اسلامی و مردم‌سالاری اسلامی نقش مؤثری دارد.

وی تأکید کرد: در درجه اول شرکت اکثریت مهم است و این‌که همه اقشار شرکت کنند و نظرات خود را اعلام کنند.

این عضو شورای نگهبان قانون اساسی با بیان این‌که نفس حضور پای صندوق برای تقویت بنیه انقلاب اسلامی مهم است، افزود: امیدواریم ملت شریف و آگاه در این روز الهی همچون گذشته بانشاط عمومی بتوانند پایه‌های نظام را استحکام بخشند.

آیت‌الله یزدی گفت: به‌عنوان یک طلبه توصیه می‌کنم ملت شریف از هر قشر و طایفه‌ای که هستند پای صندوق رأی حاضر شوند و در ابتدای ساعت قانونی رأی خود را به صندوق بیندازند تا بهانه‌ای به دست دشمن داده نشود.

وی بر لزوم انتخاب کاندیدای اصلح تأکید کرد و افزود:‌ امیدوارم مردم پس‌ازاین همه تبلیغات، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند. امام خمینی(ره) برای برقراری اسلام و دین قیام کرد نه برای آب‌ونان؛ بنابراین تأمین آب‌ونان مردم توسط قوه مجریه باید با دین همراه باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: ملت شریف ایران حتماً در پای صندوق‌های رأی حضور یابند و سعی کنند در این انتخابات نهایت آرامش، امنیت، سلامت و نشاط را حفظ کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری: انتخابات ایران نمادی از مردم‌سالاری دینی است/ جهان بهت‌زده می‌شود

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شماره ۵۴۹ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران قطعاً در انتخابات حضوری آگاهانه خواهند داشت.

وی در ادامه تأکید کرد: حضور انقلابی مردم نمادی از مردم‌سالاری دینی را به جهانیان نشان می‌دهد و مردم ما همواره بر تعهد خود با اسلام و انقلاب باقی‌مانده و در راستای حمایت از آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب حضور پرشور خود را به نمایش می‌گذارند.

امام‌جمعه قم در ادامه افزود: امروز هم شواهد نشان از حضور گسترده مردم در انتخابات دارد و نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها هم نشان می‌دهند که خواهان حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی هستند.

وی تأکید کرد: حضور مردم در انتخابات گذشته هم جهانیان را بهت‌زده کرده و این اتفاق در این دوره هم رخ خواهد داد.

آیت‌الله مکارم شیرازی: همه باید رئیس‌جمهور منتخب را یاری کنند

آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی که صبح جمعه در نخستین ساعت آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا رأی خود را به صندوق سیار شماره ۵۴۹ انداخته بود در جمع خبرنگاران بار دیگر بر لزوم شرکت پرشور در انتخابات تأکید کرد و گفت: امروز روزی به‌یادماندنی در تاریخ کشور است و شواهد هم نشان از حضور گسترده مردم در انتخابات دارد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه هر فردی که پیروز انتخاب باشد باید از تمام توان و ظرفیت کشور استفاده کند، ادامه داد: مردم هم باید چه موافق و چه مخالف نامزد پیروز، در حل مشکلات او را یاری کنند.

این ستاد برجسته حوزه تأکید کرد: فرد منتخب هم نباید مسئولان را از یاران و دوستان و جناح خود انتخاب کند و باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کند.

آیت‌الله سبحانی خواستار شد؛ لزوم حضور حماسی مردم در انتخابات

آیت‌الله‌العظمی جعفر سبحانی دقایقی پیش پس از شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نظام اسلامی بر دو پایه جمهوریت و اسلامیت بنا شده و برای تحقق هر دو مورد باید دقت داشت.

این مرجع تقلید بر لزوم حضور حماسی در انتخابات تأکید کرد و افزود: باید فرد اصلح را انتخاب کرد تا جمهوریت نظام بر اساس قوانین اسلامی حرکت کند.

وی تصریح کرد: همه باید پای صندوق بیاییم و فرد اصلح را انتخاب کنیم و به حفظ نظام کمک کنیم.

محسن رضایی در قم رأی خود را به صندوق انداخت/نشاط قمی‌ها دیدنی است

محسن رضایی صبح جمعه در اولین ساعت آغاز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر با حضور در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم رأی خود را به صندوق انداخت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از شرکت در انتخابات خواستار حضور باشکوه و حماسی آحاد مردم در انتخابات شد و گفت: شرکت در انتخابات «آری» به نظام جمهوری اسلامی است و رأی دادن مردم هم رأی به خودشان به‌عنوان تصمیم‌گیرنده اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و هم رأی به نظام، ایران و رهبری است.

وی با بیان این‌که مردم در انتخابات شرکت می‌کنند تا جامعه ایران را به رشد و انقلاب اسلامی را به آرمان‌های خود برسانند، اظهار کرد: مردم با مشارکت در انتخابات اعلام می‌کنند که بر ارزش‌های انقلاب اسلامی ازجمله مردم‌سالاری دینی استوار بوده و این پیام خوبی برای جامعه ایران خواهد داشت.

رضایی ادامه داد: شورونشاط مردم قم برای شرکت در انتخابات و حضور پرشور آنان در نخستین ساعات رأی‌گیری، دیدنی و بسیار خوب است.

وی با اشاره به تخریب‌هایی که در فضای مجازی علیه کاندیداها صورت گرفت، تصریح کرد: کنترل فضای مجازی به‌صورت وسیع امکان‌پذیر نبود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جامعه ایرانی بر اساس اخلاق استوار است و امیدواریم بر حفظ اخلاق اصرار کنند، چون در صورت کمرنگ شدن اخل

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از لحاظ اهمیت تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات مجلس نیز پای صندوق‌های رأی بیایند تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس دوازدهم مشخص شود. افرادی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات شرکت نکردند، این بار می‌توانند جبران کرده و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حوزه‌هایی که به دور دوم رفته بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس، مردم به داوطلبانی رأی دهند که بتوانند در مجلس دوازدهم منشأ اثر باشند و روحیه تحول‌گرا داشته باشند.

وی تاکید کرد: لازمه شکل‌گیری یک مجلس قوی این است که ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم نیز افرادی شایسته و توانمند باشند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات برابر برای رقابت سالم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات نکته مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: تعداد داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس دو برابر تعداد کرسی‌های باقیمانده یعنی ۹۰ نفر است و بر این اساس، امکان فراهم کردن فضاهایی برای رقابت این داوطلبان با یکدیگر بسیار راحت‌تر از مرحله اول است. صدا و سیما و مابقی رسانه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا اصل رقابت سالم به خوبی محقق شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ضرورت تأمین سلامت و امنیت دور دوم انتخابات مجلس، تاکید کرد: یکسری اشکالات در مرحله اول انتخابات مجلس در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله ثبت رأی با کد ملی دیگران مطرح شد که در مرحله دوم انتخابات مجلس باید از اشکالاتی از این دست جلوگیری شود.

کد خبر 6085438 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند