Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حمید معیر»سفیر ایران در رومانی انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم و سرنوشت ساز برای مردم کشورمان دانست و بر حضور هر چه بیشتر ایرانیان خارج از کشور در این انتخابات تاکید کرد.
وی از مسئولین صندوق خواست با رعایت دقیق قوانین و مقررات انتخابات نسبت به اخذ رأی از هموطنان عزیز ایرانی اقدام بعمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شب گذشته سفیر کشورمان طی سخنرانی در جمع ایرانیان مقیم از کلیه هموطنان ایرانی در رومانی خواست حضور و مشارکت فعال در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشورشان داشته باشند.
شعبه انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در بخش کنسولی سفارت ایران در بخارست از ساعت 8 صبح باز شد که تا ساعت 18 امروز برای رای دهندگان باز است.
دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال همزمان با داخل کشور در سفارتخانه و سرکنسولگری های 102 کشور خارجی در 310 شعبه رای گیری برای هموطنان ایرانی مقیم این کشورها نیز برگزار شد.
بیش از 56 میلیون و 410 هزار نفر واجدان شرایط حضور در انتخابات 29 اردیبهشت هستند که از این تعداد بیش از یک میلیون و 350 هزار نفر رأی اولی خواهند بود.
اروپام**436**1590

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است