Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابرهیم الهی تبار روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: 20 درصد از واجدان شرایط تاکنون موفق شدند رای خود را در صندوق بریزند.
وی بیان کرد: یک میلیون و 288 هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند که 34 هزار و 600 تن از این تعداد رای اولی هستند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اظهار کرد: با توجه به حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای پیش بینی می شود شاهد یک رکود حضور در انتخابات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الهی تبار بیان کرد: هر چند تجربیات گویای این است که از ساعت 17 حضور مردم در شعب اخذ رای به اوج خود می رسد ولی به شهروندان توصیه می شود رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.
به گزارش ایرنا وی یادآوری کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکل گیری کمیته های مختلف از ماه ها قبل پیش بینی شد.
رئیس ستاد انتخابات استان همدان اظهارکرد: متناسب با برنامه زمان بندی انتخابات، کمیته ها کار خود را آغاز کردند و امروز روند اجرایی انتخابات بدون کمترین مشکل در حال انجام است .
الهی تبار گفت: از ساعت هشت صبح جمعه همزمان با سراسر کشور تمامی شعب های اخذ رای این استان فعال و آماده رای گیری شدند.
وی اضافه کرد: 99 درصد از شعب استان به صورت انلاین به سامانه جامع انتخابات متصل هستند و یک درصد مابقی به علت صعب العبور بودنم و نبود ارتباط امکان برقراری ارتباط آنلاین نبود.
معاون استاندار همدان بیان کرد: یک هزار و 370 شعبه اخذ رای کار رای گیری را در این استان آغاز کردند که شامل 559 شعبه شهری و 811 شعبه روستایی است.
الهی تبار افزود: 210 شعبه از 559 شعبه اخذ رای شهری این استان تمام الکترونیک هستند که در شهرهای ملایر، نهاوند تویسرکان و اسدآباد مستقر شدند.
وی اضافه کرد: طبق گزارش فرمانداران روند اجرای اخذ رای به صورت تمام الکترونیک بدون مشکل در حال اجرا است و تاکنون خللی نداشته ایم.
رئیس ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: 23 هزار نفر در این دوره از انتخابات کار اجرایی، نظارتی و برقراری امنیت انتخابات را عهده دار هستند.
به گزارش ایرنا الهی تبار بیان کرد: 337 شعبه سیار برای استان پیش بینی شده که هر شعبه سیار آرای اهالی سه روستا را جمع آوری می کند.
وی از شهروندان ساکن در مناطقی که شعب سیار به ان مکان مراجعه مراجعه کند خواست با توجه به اینکه عوامل این شعب حداقل سه ساعت در این روستاها حاضر می شوند، مردم روستا طبق زمان بندی از پیش اعلام شده نسبت به حضور در شعب و رای دادن اقدام کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود یک هزار و 370 شعبه اخذ رای در استان همدان آغاز شد
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**اکبر بهاروند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات را اعلام کرد و گفت: تبلیغات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: کد انتخاباتی کاندیداها به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

رحیمی با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند که در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749251

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد