Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با اشاره به اینکه مردم ایران در دوران 8 سال دفاع مقدس با جان خوشان به صحنه آمدند و از کشورشان دفاع کردند، گفت: امروز مردم با رأی خود و انگشت‌هایشان برای دفاع و حراست از کشورشان به صحنه آمدند.

به گزارش ایسنا، سردار حمید سرخیلی در حاشیه حضورش در مسجد قدس بندرعباس جهت انداختن رأی خود به صندوق‌های اخذ رأی، اظهار کرد: بر خود واجب دانستم در ساعات اولیه اخذ رأی حضور پیدا کنم و وقتی با خیل عظیم استقبال مردم مواجه شدم بسیار بر خود بالیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر قدرت یک ملت است، افزود: در جمهوری اسلامی ایران انتخابات مثل بسیاری کشورها و حتی آمریکا فرمایشی نیست؛ اعتقاد بنده بر این است که آرای تک‌تک مردم کشورمان تأثیرگذار است، همان‌طور که در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری با 250 هزار رأی انتخابات به دور دوم کشیده شد.

سردار سرخیلی با بیان اینکه سال‌هاست تأثیر رأی مردم را چه خوب و چه بد دیده‌ایم، عنوان کرد: تمام دنیا در حال رصد بوده و می‌بیند که این ملت چهار دهه است بر سرنوشت خودشان تأثیرگذارند و ملت همیشه در صحنه ایران تمامی بلاهایی را که می‌توانست از سمت دشمنانمان به کشور وارد شود را با حضورشان برطرف کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با اشاره به اینکه مردم ایران در دوران 8 سال دفاع مقدس با جان خوشان به صحنه آمدند و از کشورشان دفاع کردند، بیان کرد: امروز مردم با رأی خود و انگشت‌هایشان برای دفاع و حراست از کشورشان به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه اگر در تعیین سرنوشت خودمان تأثیرگذار نبوده و به میدان نیاییم در آینده تأسف خواهیم خورد، خاطرنشان کرد: همچون نماز بر خود فرض می‌دانم که در رأی‌گیری شرکت کرده، به‌موقع بیایم و این کار خیر را به تأخیر نیندازم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود