Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@11:12:05 GMT

گزارش مردمی ایسنا از مسجد انگجی تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۴۴۵۵

گزارش مردمی ایسنا از مسجد انگجی تبریز

امروز روز سرنوشت‌ساز مردم ایران است روزی که مردم ایران از پیر و جوان در نقاط مختلف کشور برای تعیین سرنوشت خود در صحنه‌ی انتخابات حماسه آفرینی می‌کنند و با بصیرت، آگاهی، شور و اشتیاق با انتخاب اصلح خود، سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان شرقی، با آغاز رأی گیری، در مسجد انگجی تبریز مردم با شور و اشتیاق در هر رده ی سنی حضور یافتند، پیر و جوان و کودکانی که همراهان مادران خود شاهد صحنه‌ی حماسه آفرینی کشور خود هستند و سربازانی که در لباس سربازی خود برای انجام وظیفه‌ی ملی خود حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حضور در انتخابات برای هر ایرانی واجب است 

به مادر پیری که با عصا به دستش برای تعیین سرنوشت کشور خود صبح اول وقت کنار درب مسجد ایستاده است، نزدیک شده و می پرسم مادرجان برای چه آمده‌اید؟ با لبخندی می‌گوید: دخترم تا این سنم در تمامی انتخابات شرکت کرده‌ام، حضور در انتخابات برای هر ایرانی واجب است. منم هموطن ایرانی هستم روی خاک پاک ایران رشد کرده و قد کشیده‌ام. مردم با دل و جان و گوش به فرمان رهبری در این صف‌های طولانی تا آخرین وقت انتخابات به وظیفه‌ی ملی خود عمل می‌کنند.     
سراغ فردی که می‌خواهد اولین رأی صندوق را بی‌اندازد، می روم، مرد میانسال با بیان اینکه حضور در انتخابات عمل به وظیفه‌ی ملی و شرعی است، اظهار می کند: اول صبحی پای صندوق رأی آمده ام، چون که شرکت در انتخابات کشورم از هر کاری حیاتی و واجب‌تر است. 
وی در خصوص انتخاب فرد اصلح اعلام می کند: حدود یک ماه تبلیغات ریاست جمهوری و شوراها در کشور انجام می‌شود. بنده نیز با توجه به اینکه همه ی این مناظرات را تماشا و تحلیل کرده‌ام و امیدوارم انتخاب صحیحی داشته باشم.
سرباز کوچک کشورم 
از کودک هشت ساله ای که همراه مادرش در مسجد حضور دارد، علت حضورش را پرس و جو می کنم، اظهار می کند: من هنوز به سن قانونی نرسیده ام ولی با مادرم به این صحنه آمده‌ام تا در این صحنه حضور داشته باشم و بگویم من سرباز کوچک ولایت و عاشق رهبرم هستم. روزی خواهد رسید من نیز در این صندوق‌ها، با رأی خود، فرد اصلح را انتخاب خواهم کرد.     همه به دستور رهبر معظم انقلاب در انتخابات شرکت کرده اند 
سربازی که با لباس نظامی پای صندوق رأی حضور دارد، بیان می‌کند: انتخابات سد بزرگی در مقابل نفوذ توطئه و فتنه‌ی دشمنان است. ما همیشه سربلند و پیروز در صحنه هستیم تا دشمنانمان مایوس شوند و به وظیفه ی ملی خود عمل می‌‌کنیم. از تهدیدات آمریکا ترسی نداریم. 
وی ادامه می‌دهد: این صف‌های طولانی نشانگر اشتیاق مردم به سخنان رهبر انقلاب است، چرا که همه به دستور رهبر معظم انقلاب در انتخابات شرکت کرده‌اند. 
امنیت و خوشبختی ملت ایران در گرو وحدت و همدلی 
   میثم باقری رأی اولی که با شور و اشتیاق منتظر انداختن رأی خود در صندوق آرا است، می‌گوید: می‌خواهم رأی دهم، چرا که هر ایرانی تعیین کننده‌ی سرنوشت خود و کشور است. فرد اصلح را باتوجه به منویات رهبری، انتخاب می‌کنم.
مردم شهر اولین‌ها با شور و اشتیاق همانند دوره‌های قبل، پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند و با اتحاد و همبستگی پشتوانه‌ی نظام خواهند بود، امروز بار دیگر مهر تایید به نظام و انقلاب اسلامی خواهیم زد.   
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077200 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد