Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان – سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: امروز چهار کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان با نظر هیئت عالی مرکزی برگه های تائید صلاحیت خود را دریافت کردند.

ریاض فرحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: این چهار کاندیدا با دریافت برگه تائید صلاحیت به لیست کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان شدند و هواداران آنان می توانند به وی رای بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به چرایی تاخیر در اعلام و ارسال برگه تائید صلاحیت این افراد اظهار کرد: این کار با نظر هیئت عالی نظارت مرکزی و مطابق با قانون ۶۱ قانون شوراها انجام شده و فرمانداری و وزارت کشور در این زمینه ذیمدخل نیستند.
فرحانی تصریح کرد: تا این لحظه موردی از بروز تخلف، گزارش نشده و روند برگزاری انتخابات به شکل بسیار مناسب و خوبی به پیش می رود.
معاون فرمانداری شهرستان آبادان، مشارکت مردم در انتخابات را بسیار عالی توصیف کرد و یادآور شد: امید می رود تا بعد از ظهر این روند ادامه داشته باشد.
وی گفت: پیش بینی می شود که نُرم مشارکت مردم آبادان در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات پیشین بیشتر باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا صبح یکشنبه در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت روز شورا با اشاره به حواشی اخیر شورا و تعلیق عضویت علیرضا تاج شهرستانی اظهار کرد: ما قبل از اینکه انتخاب شویم مراوده‌ای نداشتیم و مردم ما را انتخاب کردند که مشکلات شهر را حل کنیم لذا در این مسیر اگر بنده اشتباه کنم، شورای شهر اشتباه نکرده است.

وی با بیان اینکه اگر بنده خطایی کردم باید پاسخگوی خطای خودم باشم در فضای مجازی نوشته‌هایی است که کل شورا را زیر سوال می‌برند هدف اصلی اعضای شورا کمک به مردم است‌، افزود: اگر قصوری صورت گرفته است شخصی بوده و از اصحاب رسانه و صاحب‌نظران و فعالان اجتماعی می‌خواهم که شورا را زیر سوال نبرند.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: آقای تاج شهرستانی حدود سه سال در این شورا خدمت کرد و خدمات خوبی داشت تلاش‌های خودشان را داشتند و از زحمات ایشان تشکر می‌کنم حال به جهت مشکلی که پیش آمد و از طریق مجاری قضائی باید رسیدگی شود و در صورت احراز تخلف با اشد مجازات محکوم شوند و ما حرفی نداریم و وی به مدت شش ماه از حضور در شورا محروم شدند که برابر قانون به فرمانداری ارسال کردیم و طبق نامه فرمانداری آقای عاقل منش به شورا راه پیدا می‌کنند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

گفتنی است، در این جلسه که مصادف با ۹ اردیبهشت روز شوراها بود، «محمد حسن عاقل منش» با قرائت سوگندنامه و مراسم تحلیف برای چهارمین بار به عنوان عضو شورای اسلامی شهر رشت شروع به کار کرد.

کد خبر 6090659

دیگر خبرها

  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است