Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جعفری نسب در گفتگو با خبرنگار برنا در شادگان اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت مردم برگ زرینی بر افتخارات ایران افزوده شود و شاهد انتخابات باشکوه و توام با آرامش در بین مردم باشیم.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات پیش بینی کرد که مشارکت عمومی در این دوره بیشتر از دوره های گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شادگان با بیان اینکه از مردم می‌ خواهیم تا رای خود را به آخرین ساعات موکول نکنند چرا که گاهی با محدودیت قانونی مواجه می ‌شویم و این سبب می‌ شود مردم از رای دادن محروم شوند، افزود: مردم از احقاق حقی که قانون برای آنها در نظر گرفته استفاده کنند و خود را از این حق محروم نکنند.

جعفری نسب گفت: امیدواریم تا قبل از پایان ساعت اخذ رای آراد همه مردم را دریافت کنیم و مردم با مشارکت حداکثری آسایش، امنیت، اقتدار و عزت ملی را فراهم کنند.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره برداشت جلبک‌های دریایی در چابهار آغاز شد

مسوول راه اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی  در خصوص اهمیت این نوع جلبک‌ها اظهار کرد: برداشت این گونه جهت برسی خواص دارویی در اولویت قرار گرفت و این گونه از جلبک های خوراکی و دارویی در بهمن ماه با کاهش دما در منطقه چابهار شروع به رشد و همزمان با گرم شدن هوا در اوایل خرداد از بین می‌روند.

  گل بشیرزاده افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان رشد این جلبک ها در سواحل چابهار تصمیم به برداشت و نگهداری این گونه از جلبک ها برای برسی های خواص بیولوژیک و آنتی باکتریال گرفته شد، همچنین از هفت نمونه جلبک قهوه‌ایی مانند سیستو سریا (Cystoseria) جهت برسی خواص دارویی برداشت شد.

وی تصریح کرد: در فاز نخست فعالیت این مرکز بررسی تکنولوژی و جنبه های اقتصادی تولید دارو و محصولات مراقبتی پوست بر پایه جلبک‌های دریایی در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی چابهار بیان کرد: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی دانشکده علوم پزشکی چابهار در سال گذشته موفق به اخذ مجوز از شورای گسترش دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی گردید و هم اکنون با رویکرد تولید محصولات دارویی دریایی در حال فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • نخستین دوره برداشت جلبک‌های دریایی در چابهار آغاز شد