Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:31:24 GMT

انتخابات ایران خار چشم دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۵۱۲۸

انتخابات ایران خار چشم دشمنان است

کرج – نماینده ولی‌فقیه در استان البرز حضور آگاهانه مردم و انتخابات ایران را خار چشم دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج تأکید کرد: مردم در طول این سال‌ها نشان داده‌اند برای حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی اهل ایثار و ایستادگی هستند.

وی به چهارم خرداد که مزین به نام مقاومت و پایداری است، گفت: این روز به‌پاس هشت سال مقاومت دلیرمردان وزنان دزفول به نام مقاومت، پایداری و دزفول نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: طبق آمار ارائه‌شده در دوران دفاع مقدس ۱۷۶ موشک، دو هزار و ۵۰۰ گلوله توپ، ۳۳۱ راکد هواپیمایی توسط دشمن به سمت دزفول شلیک شد که طی آن ۱۹ هزار واحد مسکونی و تجاری در این شهر با خاک یکسان شد ولی مردم شهر را ترک نکرده و ایستادگی کردند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه عراق دو لشکر خود را روانه دزفول کرد تا بدین‌وسیله خوزستان را محاصره کند، گفت: ایستادگی و ایثار مردم دزفول باعث شد خیال خام ارتش عراق به واقعیت نپیوندد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی با داشت روحیه مقاومت و ایستادگی در سخت‌ترین میدان‌ها نیز پیروز هستند، گفت: دشمن و کاسه‌لیسان داخلی بدانند اگر خطری ایران را تهدید کند همه ایران مثل دزفول در مقابل تمام دنیای آنان خواهند ایستاد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به اینکه عده‌ای دائماً دشمن هراسی می‌کنند ما را از آمریکا و گزینه‌هایش می‌ترساند، گفت: برخی مدعی هستند برای رونق بازار باید به دنبال اقتصاد آزادباشیم در غیر این صورت قدرت ایستادگی مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا را نداریم.

وی با تأکید بر اینکه برخی به دنبال آیت هستند که مردم دست از روحیه انقلابی دست‌بردارند، گفت: این حرف‌ها را بارها شنیده‌ایم ولی به فضل خداوند و با رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان به مقاصد شوم خود دست نخواهند یافت.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه باید دشمن‌شناس باشیم، گفت: مقتدرانه باید در مقابل دشمن ایستاد با دشمنی مثل آمریکا که ایران را همیشه برای چپاول خواسته است نمی‌توان دوست باشیم.

آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: اول خرداد سال ۵۹ آغاز محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا است آن‌ها خواستند ایران را در تنگنا قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه نباید از دشمن غافل شویم، گفت: به تعبیر رهبری دشمن به دنبال نفوذ می‌گردد برای همگان باید این سؤال مطرح شود که چرا نخستین سفر رئیس‌جمهور تازه‌کار آمریکا باید به عربستان باشد آیا غیرازاین است که صهیونیست‌ها از آینده خودشان بیم و واهمه دارند.

وی با اشاره به اینکه اسراییل به دنبال نقشه جدیدی برای اسلام و شیعه و خط مقاومت می‌گردد، گفت: لازم است کشورهای اسلامی هوشیار باشند ولی متأسفانه می‌بینیم سران کشورهای اسلامی در منطقه به جلوداری حکام وهابی سعودی به است قابل ترامپ می‌روند رئیس‌جمهوری که در سیاست خارجی به دنبال منافع استکباری خود است.

کرج تأکید کرد: استقبال سران کشورهای منطقه از رئیس‌جمهور آمریکا چیزی جز زلت برای آن‌ها نخواهد داشت سفر ترامپ به عربستان، اسراییل، ایتالیا و واتیکان پیام دارد رئیس‌جمهور آمریکا اگر به این سه مرکز ادیان الهی می‌رود می‌خواهد بگوید خواهان ارتباط با اسلام و مسیحیت و یهودیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خروجی سفر ترامپ به مراکز دینی دنیا را این دانست که ایران تهدید مشترک این کشورها است و باید در مقابل ایران متحد باشیم بنای آن‌ها بر محدود کردن ایران است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا از وجود ایران برای اسراییل واهمه دارد، گفت: نظام سلطه به دنبال باج‌خواهی و افزون‌طلبی است و می‌خواهد با تحریم‌ها علیه ایران به این مهم دست یابد.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه عظمت ایران نمادهایی دارد، یکی از این نمادها را انتخابات دانست.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه انتخابات ایران خار چشم دشمنان است، گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات برگ زرینی دیگری در دفتر انقلاب و نظام است.

وی ضمن دعوت از کسانی که تاکنون موفق به رأی دادن نشده‌اند، گفت: حتماً پای صندوق‌های رأی رفته و در انتخابات شرکت کنید مراقب باشید رأی سفید ندهید زیرا رأی سفید زمینه تخلف را فراهم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: رأی دادن آثار مادی و معنوی فراوانی برای نظام دارد و حاکمیت نظام را تقویت می‌کند.

وی در ادامه اضافه کرد: عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات به رأی مردم احترام گذشته و امانت‌دار باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است

سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در راولپندی تأکید کرد: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش پاکستان امروز سه شنبه اعلام کرد که پایگاه های نظامی خود را در اختیار احدی قرار نخواهد داد.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی ارتش پاکستان با رد گزارش‌ هایی مبنی بر اینکه اسلام‌آباد ۲ پایگاه در اختیار آمریکا قرار داده است، گفت: پاکستان نه پایگاه‌ های نظامی در اختیار کسی قرار نداده و نه خواهد داد.

سرلشکر «احمد شریف چودری» (Ahmed Sharif Chaudhry) سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در شهر راولپندی در شمال شرقی کشورش گفت:«نه پاکستان پایگاه‌های نظامی در اختیار کسی قرار داده و نه این کار را خواهد کرد.

«احمد شریف چودری» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا پاکستان پایگاه نظامی در جنوب غربی بلوچستان و شمال غربی خیبرپختونخواه به آمریکا داده است یا خیر؟» تأکید کرد: همانطور که خودتان گفتید، این فقط یک تبلیغ است. ادعاهای تایید نشده ای در رسانه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه واشنگتن از اسلام آباد خواسته است تا ۲ پایگاه نظامی برای نظارت بر ایران، افغانستان و چین تأسیس کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟