Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:17:09 GMT

حضور مثال زدنی مردم مشهد در شعبه های اخذ رای

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۵۲۷۵

حضور مثال زدنی مردم مشهد در شعبه های اخذ رای

مسئولان چند شعبه اخذ رای در مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مشارکت مردم در رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پنجمین دوره شوراها را بالا تر از حد انتظار توصیف کردند.
نماینده فرماندار در شعبه 876 بخش مرکزی مشهد درمسجد چهارده معصوم(ع) محله قاسم آباد مشهد به خبرنگار ایرنا گفت:حضور مردم در این دوره از نسبت به انتخابات مشابه در سال 92 بیشتر است و مردم مشارکت خوب و بالایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریم امجد یزدی افزود: در انتخابات امروز حضور همه اقشار و سلیقه های مختلف مشهود بود و با توجه به شلوغی این مسجد در این دوره دو صندوق 877 و 873 نیز مستقر شده اند.
نماینده فرماندار در شعبه 1119 در دبیرستان سکینه افشاردر بلوار توس مشهد نیز گفت :انتخابات در این شعبه از هشت صبح شروع شد و استقبال بیش از حد تصور ما بود لذا چندین بار با فرمانداری تماس گرفتیم که برای ما نیروی کمکی بفرستند.
نصرالله یوسفی افزود:در این مدرسه دو صندوق 1119 و 1120 مستقر هستند که تا ساعت 12 ظهر در هر صندوق از حدود 300 نفر رای گیری کرده است .
مسئول شعبه اخذ رای شماره 173 در منطقه کوی امیرالمومنین(ع) مشهد نیز گفت: استقبال مردم از انتخابات خوب بوده و با وجود کمبود نیرو رای گیری به نحو احسن انجام شده و تا حدود ساعت 13 از 400 نفر در این شعبه رای گیری انجام شده است.
سید قاسم پاسبان افزود: در این مکان به دلیل شلوغی، دو شعبه 173 برای آقایان و 174 برای خواهران کار اخذ رای را انجام می دهند، با این حال مردم برای دادن رای باید بین 45 تا 50 دقیقه معطل شوند و حتی پیش ازبازگشایی شعبه در ساعت هشت صبح نیز شاهد تشکیل صف مردم بودیم .
همچنین یکی از رای دهندگان به نام محمد شکری در شعبه اخذ رای بلوارتوس ( کال زرکش) به خبرنگارایرنا گفت: امسال مشارکت خیلی بهتر بوده و فکر می کنم مسئولین مجبور شوند زمان انتخابات را تمدید کنند.
وی افزود: مردم به کوری چشم دشمنان در انتخابات شرکت گسترده تری داشته اند.
حسین سلیمانی یکی از شهروندان حاضر در شعبه رای گیری کوی امیرالمونین(ع) مشهد هم گفت: برای رای دادن حدود یکساعت انتظار کشیدم با این حال امیدوارم همه در این انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی شرکت کنند.
یکی ازبانوان حاضر در این شعبه اخذ رای هم گفت: به دستور مقام معظم رهبری و برای انتخاب فرد اصلح و انجام وظیفه به پای صندوقهای رای آمده ایم تا انشاء الله فردی دلسوز برای جامعه و مردم انتخاب شود.
فدایی افزود:امروز مردم با روشنفکری کامل به میدان انتخابات آمده اند و بدون هیچ تحمیلی به تشخیص خود اقدام می کنند زیرا هم مناظره ها و هم شناخت فردی از نامزدهای ریاست جمهوری در رسیدن به گزینه اصلح مردم را کمک کرده است و امیدوارم آن چه به صلاح مردم و خوشایند حضرت صاحب الزمان(عج) است، اتفاق بیفتد.
علی برادران کاشانی دیگر رای دهنده به خبرنگار ایرنا گفت: برای رای آوردن نامزد مورد علاقه ام به پای صندوق رای آمده ام و فکر می کنم حضور مردم در این دوره اتتخابات ریاست جمهری و دوره قبل تقریبا یکسان بوده است .
وی بهترین وسیله شناخت نامزد اصلح را استفاده از شبکه های موبایلی عنوان کرد و گفت:نمی توان به حرف نامزدها در مناظرات اعتماد کرد وبا استفاده از اینترنت شناخت بهتری از ایشان بدست می آید.
همچنین خبرنگار ایرنا در منطقه اسماعیل آباد و شعبه اخذ رای 1093 حاضر شد که مسئولان شعبه با تهیه گزارش و عکس از داخل شعبه مخالفت کردند . این شعبه اخذ رای در خانه بهداشت منطقه اسماعیل آباد درمنطقه حاشیه نشین شهر مشهد واقع شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و 573شعبه اخذ رای شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی جریان دارد.
3221/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان