Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:27:39 GMT

انگشت آبی تو حرف اول را می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۵۲۹۴

هیاهوی خاصی در سطح سطح شهرهای استان لرستان موج می‌زند و رنگ و بوی تعطیلی از شهرها و روستاهای لرستان رخت بربسته است.

به گزارش ایسنا، روند اخذ آرا از ساعت ‌٨ صبح آغاز شده که رای‌دهندگان می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی به یکی از شعب اخذ رأی مراجعه و پس از ثبت‌نام، رأی خود را به صندوق بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این رای‌ها به بار خواهد نشست و مردم مقتدرانه دشمنان را مایوس و ناامید می‌کنند و با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات به جهانیان نشان خواهند داد که به نظام علاقه دارند و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند آن را از دست بدهند.

امروز همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز شناسنامه به دست پای صندوق‌ ‎ های رای رفتند مردمی که آرام آرام از رای‌های قومی و قبیله‌ای، رای‌های احساسی و بی‌تدبیر،‌ فاصله گرفته‌اند و امروز موجی از شور و نشاط در استان لرستان ایجاد کردند. پیر و جوان، مرد و زن، کارمند، کارگر، دانشجو، ورزشکار، هنرمند، همه آمده ‎ اند همه مردم لرستان آمدند تا جهان مثل همیشه متحیر شود، صلابت و استواری ملت ایران را به نظاره بنشیند.

علی بیرانوند یکی از شهروندان لرستانی در این‌باره به خبرنگار ایسنا، گفت: هرچه مشارکت مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد، تاثیرگذاری این مشارکت بر سیاست‌های خارجی و داخلی کشور و نگاه کشورهای جهانی به ویژه کشورهای مستکبر به ایران بیشتر خواهد بود.مردم ملت شریف ایران همواره نشان داده‌اند که به انقلاب و اصول و ارزش‌های نظام علاقمند هستند.

جعفری یکی دیگر از شهروندان لرستانی تصریح کرد: خوشبختانه همواره مردم ایران حضور حداکثری در عرصه‌های مختلف و به ویژه انتخابات داشته‌اند.تجربه نزدیک به 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به مردم نشان داده است که این مشارکت تا چه حد در یکپارچگی و انسجام نظام و اثرگذاری بر سرنوشت ملی موثر است.

یکی از شهروندان لرستانی بیان کرد: فهم و شعور سیاسی و اجتماعی ملت ایران بسیار بالا است و بنابراین اطمینان داریم که امروز شاهد مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در این‌باره گفت: این مردم هستند که در جهت تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی امروز پای صندوق‌های اخذ رای آمده‌اند تا بار دیگر با حضور آگاهانه خود مُهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی بزنند.

وی اظهار کرد: همیشه حضور مردم در انتخابات و در همه صحنه‌های انقلاب فوق تصور همه بوده است و در این دوره از انتخابات نیز مطمئناً حضور مردم بسیار باشکوه و حماسه ‎ ساز و حضوری است که نشان می‌دهد بلوغ سیاسی و بینش سیاسی مردمبالاست و آنها احساس مسئولیت می‌کنند، احساس این‌که باید خودشان سرنوشت خودشان را تعیین کنند.این حضور آگاهانه و بادرایت مردم در صحنه داخلی و خارجی تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان برنده اصلی انتخابات را ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: این مردم هستند که در جهت تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی امروز پای صندوق‌های اخذ رای آمده‌اند تا بار دیگر با حضور آگاهانه خود مُهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی بزنند و با حضور خود اعلام کنند که این نظام و انقلاب را دوست دارند و قطعاً این حضور مردم پشتوانه قوی و محکمی برای مسئولان خواهد بود.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز در این‌باره گفت: مشارکت و شور حضور مردم؛ تمام تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام را به نوعی تبدیل به فرصت می‌کند.با تمام توان، همه شرایط را برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات فراهم کنید.فرمانداران بایدتحت هیچ شرایطی مبنا بودن قانون را فراموش نکرده و از قوانین عدول نکنند.

وی با تاکید براینکه رعایت اصل بی‌طرفی توسط مجریان از ضروریات و اهم انتظارات و الزامات است، اضافه کرد: رای مردم امانت است و وظیفه همه مجریان مخصوصا فرمانداران حفاظت و پاسداری از این امانت است.مشارکت و شور حضور مردم تمام تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام را به نوعی تبدیل به فرصت می‌کند .هنر هر کدام از ما فراهم کردن شرایط مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات است.

ناهید پرویزپور، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان نیز گفت: 1766 صندوق اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم لرستان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت در نظر گرفته شده است.1766 شعبه اخذ رای کار جمع‌آوری آراء مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در لرستان بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود، نورآباد و الیگودرز به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و ۵۹۹ شعبه الکترونیکی کار جمع‌آوری آراء مردم در این 6شهر را برعهده دارند.تعرفه‌ها و صندوق‌های جمع‌آوری آراء بین فرمانداری‌های شهرستان‌های استان متناسب با نیاز هر شهرستان توزیع شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند