Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید شبستری روز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهارکرد: صندوق های سیار به طور معمول برای نقاط سخت گذر و مناطقی که امکان ایجاد شعبه ثابت وجود ندارد استفاده می شود.
وی با اعلام اینکه ساعت 20 برای پایان انتخابات در نظر گرفته شده است از مردم خواست شرکت در حماسه حضور را به ساعت های پایانی موکول نکنند.
وی با اشاره به اینکه تا ساعت 14 امروز 500 هزار نفر در انتخابات امروز شرکت کرده اند، گفت: انتخابات در این استان در انظباط و آرامش کامل در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبستری با اشاره به اضافه شدن نام سه نفر به نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات دور پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان در ساعت پایانی، گفت: مشکلی در عملکرد دستگاه های الکترونیک اخذ رای گزارش نشده است .
وی خاطرنشان کرد: انتخابات امروز در 6 شهر میانه ، مراغه، بناب، مرند، اهر و شهر جدید سهند به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در تمام شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه اهر-هریس و مراغه-عجب شیر برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، 2 میلیون و 955هزار و 332 نفر از مردم استان آذربایجان شرقی واجد شرایط رأی دادن در انتخابات روز جمعه هستند که 66هزار و 102 نفر از آن ها برای اولین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.
برای انتخابات ریاست جمهوری، سه هزار و 241 شعبه و برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سه هزار و 637 شعبه در این استان پیش‌بینی شده است.
12هزار و 831 نامزد در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی حضور دارند.
522 صندوق اخذ رأی برای انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در 2 حوزه انتخابیه مراغه- عجب‌شیر و اهر- هریس پیش‌بینی شده که 145 صندوق در شهرستان اهر، 100 صندوق در شهرستان هریس، 201 صندوق در شهرستان مراغه و 76 صندوق در شهرستان عجب‌شیر مستقر است.
20 نفر در حوزه انتخابیه اهر- هریس و 25 نفر در حوزه انتخابیه مراغه- عجب‌شیر برای انتخابات میان دوره ای مجلس دهم رقابت دارند که در نهایت از هر حوزه یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهد یافت.
برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در آذربایجان شرقی، 3‌میلیون و 145هزار برگ رأی و برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس، 421هزار برگ رأی تهیه و توزیع شده است.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: محمد عزیزی راد
3071/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی