Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر برازجان افزود: این روز با توجه به شرایط ناامنی منطقه برای نظام جمهوری اسلامی جشن است که آرامش، اعتماد به نفس، پایبندی به نظم و قانون برای موفقیت و سربلندی ملت که همانا برنده اصلی این انتخابات هستند، لازم است.
وی اضافه کرد: قدرشناسی از این فضای آزاد و همدلی و وحدت وظیفه هر ایرانی است و هر فردی با حضور خود و انتخاب اصلح به بالندگی و عزت ایران اسلامی و کمک به تحقق منویات رهبری کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه برازجان با برشمردن محاسن انتخابات آزاد برای جامعه ای که دارای مردم سالاری دینی است بیان کرد: این همایش بزرگ سیاسی با آسیب ها و بدعت هایی برای جمع آوری آرا همراه بود که باید بیش از پیش مدیریت شود.
وی گفت: 30اردیبهشت ماه روز ملی جمعیت مصادف با سالروز ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری و نقش جمعیت در اقتدار ملی، بالندگی کشورو لزوم جبران کاهش نرخ جمعیت تاکید کرد.
7213/6043**
خبرنگار: سیده حلیمه خسینی** انشتار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   امام جمعه شهرستان پلدشت  ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز گفت : با بیداری اسلامی در دنیا امروز شاهد بر ملا شدن چهره ظالم و مستکبران  جهانی هستیم و ستمکران عالم برای اینکه چهره پلیدشان آشکار نشود  درصدد خاموش کردن بیداری مسلمانان هستند .

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد این بیداری اسلامی حاصل مقاومت و استقامت جبهه مقاومت در برابر ظامان . نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و اندیشه های امام راحل می باشد و روز به روز شاهد گسترش این بیداری در دنیا هستیم

خطیب جمعه پلدشت در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به بیان ویژگیهای آنحضرت پرداخت و گفت : امام جعفر صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب شیعه خدمات ارزنده ای را در زمینه علمی و فقهی به مسلمانان انجام داده است

امام جمعه شهرستان پلدشت با اشاره به هفته معلم  این هفته را به تمامی معلمانی که در تعلیم و تربیت نسل و جوان جامعه تلاش می کنند تبریک گفت.

 

 

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • سبک زندگی اسلامی عاملی برای پیروزی بر جنگ ترکیبی
  • شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم