Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اگر پلتفرم رايانه شخصي شما بسيار قويست و جز پي سي هاي رده بالا به شمار مي رود، استوديوي بانجي خبر خوبي براي شما به همراه دارد! بنا به اطلاع رساني اين استوديو، بازي مورد انتظار و پرطرفدار Destiny 2 بر روي پلتفرم رايانه شخصي با نرخ 144 فريم بر ثانيه اجرا خواهد شد. اين در حاليست که نسخه کنسول بازي بر روي نرخ 30 فريم بر ثانيه قفل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي کسب اطلاعات بيشتر همراه رسانه باشيد.
به گزارش ، آن طور که پيداست گويا نسخه پي سي بازي Destiny 2 در زمان انتشار عملکرد فوق العاده اي به نمايش خواهد گذاشت چرا که نرخ فريم اين نسخه حدودا 5 برابر نرخ فريم بازي در دو کنسول ايکس باکس وان و پلي استيشن 4 است! اين روزها اغلب کاربران در انجمن ها و فروم هاي مختلف بر روي عملکرد بازي بي نظير Destiny 2 بحث مي کنند. يکي از مباحث بسيار داغ و جنجالي کاربران، ميزان نرخ فريم بازي در دو پلتفرم پي سي و کنسول هاست.
بازي دستيني 2 اولين نسخه از اين فرانچايز به شمار مي رود که ضمن عرضه بر روي کنسول هاي نسل هشتم، بر روي پلتفرم پي سي نيز منتشر مي شود. از اين رو، استوديوي بانجي قصد دارد اين اقدام خود را به نحو احسن انجام دهد و بهترين اثر ويديويي ممکن را به دست پي سي بازها برساند. همان طور که اطلاع داريد، در طول لايو استريم اخير، نسخه رايانه شخصي بازي Destiny 2 با رزولوشن 4K و نرخ 60 فريم بر ثانيه اجرا و به نمايش گذاشته شد. حال به نظر مي رسد اين بازي از نظر نرخ فريم، پتانسيل بيشتر از اين ها را دارد!
اخيرا آقاي ديويد شاو (David Shaw)، رئيس بخش پي سي استوديوي بانجي، در مصاحبه با وب سايت معتبر PC Gamer اعلام کرد که نرخ فريم بازي Destiny 2 در پلتفرم PC نامحدود است. به عبارت ديگر، درصورتي که پي سي گيمرها پتانسيل اجرا بازي با کيفيت بالا را داشته باشند، نرخ فريم بازي فراتر از 60 فريم بر ثانيه خواهد بود. ايشان در اين گفت و گو توضيح داد:
اگر شما مي خواهيد بازي دستيني 2 را با نرخ 144 فريم بر ثانيه اجرا کنيد و تجهيزات شما (رايانه شخصي) از پس اجراي و مديريت آن برمي آيد، هيچ مشکلي وجود ندارد و بازي با اين نرخ فريم به خوبي اجرا خواهد شد!
توجه داشته باشيد که براي اجراي بازي دستيني 2 با چنين نرخ فريمي، ضمن اينکه سخت افزار به کار رفته در پي سي شما بايد قوي و قدرتمند باشند، بايد مانيتور و صفحه نمايش شما نيز از ويژگي ها و قابليت هايي همچون G-Sync و رزولوشن 4K پشتيباني کند.  در غير اين صورت اين بازي محبوب با نرخ 60 فريم بر ثانيه اجرا خواهد شد. به تازگي کمپاني ايسر از مانتيورهاي جديد و رده بالا خود تحت عنوان XB271HK رونمايي کرده که اين مانيتور قادر به نمايش بازي دستيني 2 با نرخ 144 فريم بر ثانيه مي باشد.

همان طور که مي دانيد رقابت نرخ فريم عناوين ويديويي در دو پلتفرم پي سي و کنسول بسيار حائز اهميت است و حال با توجه به اعلام نرخ فريم نسخه پي سي، بسيار از کنسول بازها نااميد شدند. بر اساس بيانيه سازندگان، نرخ فريم بازي Destiny 2 در تمامي کنسول ها حتي پلي استيشن 4 پرو، بر روي 30 فريم بر ثانيه قفل شده است! البته هنوز جزئياتي از نسخه ايکس باکس اسکورپيو بازي منتشر نشده و  از آنجا که قدرت اين کنسول در مقابل پلي استيشن 4 پرو بيشتر است، احتمال اجراي بازي با نرخ 60 فريم بر ثانيه در اين دستگاه جديد ردموندي ها بالاست.
ساعاتي پيش سازندگان اطلاعات و جزئيات جديدي از دنياي بازي Destiny 2 را با کاربران و طرفداران خود به اشتراک گذاشتند. روز گذشته در جريان لايو استريم بازي، بانجي از وجود 4 سياره کاملا جديد به نام هاي Titan، Nessus، Lo و بخش قسمت مرده قاره اروپاي کره زمين خبر داد. همچنين در نسخه جديد اين مجموعه، ديگر احتياجي به ورود به مدار سياراتي نيست و بازيکنان به راحتي مي توانند از سياره اي به سياره ديگر سفر کنند. براي مشاهده متن کامل خبر، بر روي اين نوشته کنيد.
ناگفته نماند عنوان ويديويي پرطرفدار Destiny 2 در تاريخ 8 سپتامبر سال ميلادي جاري (مصادف با 17 شهريور ماه سال 1396) به صورت رسمي بر روي دو پلتفرم ايکس باکس وان و پلي استيشن 4 منتشر خواهد شد. در حال حاضر هنوز تاريخ انتشار دقيق نسخه پي سي بازي مشخص نشده و گويا پي سي بازها براي تجربه اين عنوان، بايد بيشتر از دارندگان کنسول هاي نسل هشتم منتظر بمانند. پيش بيني مي شود در طول کنفرانس E3 2017 کمپاني سوني، جزئيات و ويديوهاي بيشتري از بازي در دسترس قرار گيرند.
به دليل همکاري ميان دو شرکت اکتيويژن و سوني، تمامي اطلاعات و ويديوهاي بازي دستيني 2 در جريان کنفرانس سوني به اشتراک گذاشته خواهد شد. کنفرانس E3 سال ميلادي جاري اين شرکت ژاپني در ساعت 5:30 دقيقه قبل از ظهر به وقت تهران (ساعت 6:00 دقيقه بعد از ظهر به وقت آمريکا) روز سه شنبه 23 خرداد ماه سال 96 (مصادف با 12 ژوئن) در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد. رسانه تمامي کنفرانس هاي رويداد E3 امسال را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه ما باشيد…
علاقه مندان مي توانند با بر روي تصوير زير، به صفحه نمايشگاه E3 2017 مراجعه و تمامي خبرها، بازي هاي جديد معرفي شده، مقالات، انتظارات، پيش بيني ها و تحليل کنفرانس هاي نمايشگاه بزرگ E3 سال ميلادي جاري را در رسانه دنبال کنند. E3 امسال با …

ديدگاه شما در رابطه با نرخ فريم نسخه پي سي بازي Destiny 2 چيست؟ آيا رايانه شخصي شما قادر به اجراي اين عنوان با نرخ 144 فريم بر ثانيه خواهد بود؟ ديدگاه ها و نظرات شخصي خود با ما در ميان بگذاريد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن

یک زن سوئدی روز جمعه و در میدان «گوستاو آدولف تورگ» در شهر مالمو، نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

بیشتر بخوانید؛ تصویب لایحه ممنوعیت اهانت به قرآن کریم در پارلمان دانمارک

در ویدئویی که از این اقدام موهن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، فردی در حالی‌که پرچم رژیم صهیونیستی را به دور خود پیچیده و در حال اهانت به پرچم فلسطین است، مشاهده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قران کریم اهانت کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حافظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه آن شعار می‌دهند و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

پلیس سوئد روز پنجشنبه اعلام کرد مجوز اهانت به قرآن کریم را صادر کرده است.

پیشتر نیز آتش‌زدن نسخه‌هایی از قرآن کریم در سوئد با واکنش گسترده کشورهای اسلامی و مسلمانان مواجه شده بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229374 برچسب‌ها اهانت به اسلام

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان