Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان اله حسینی صدر در خطبه های نمازجمعه این هفته یاسوج اظهار کرد:ملت ایران آزادانه در تمامی انتخابات شرکت کرده و رای می دهند که چنین امری نشان دهنده اعتقاد راسخ مردم به اصول و مبانی نظام است.
وی افزود: کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر باید مصداق بارز دموکراسی را در ایران اسلامی مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: امروز ملت ایران در تمامی نقاط کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد به طور گسترده و با شور و نشاط در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرده و پیش بینی می شود یکی از باشکوه ترین انتخابات های کشور رقم بخورد.
وی ادامه داد:به لطف الهی امروز ملت ایران در انتخابات مدیرانی را برای کشور چه در عرصه ریاست جمهوری و چه شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می کنند که اصلح بوده و ویژگی های مدیر جامعه اسلامی را داشته باشند.
وی سالروز آزادسازی خرمشهر را یادآور شد و اظهارکرد:سوم خرداد یک روز به یاد ماندنی در تاریخ ایران و دوران هشت سال دفاع مقدس است.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به چهارم خرداد سالروز ایستادگی و مقاومت مردم دزفول، گفت: این شهر در دوران دفاع مقدس مورد اصابت 176موشک، 2هزار و 500 گلوله توپ، 331 راکت هواپیما قرار گرفت و حدود 19 هزار منزل مسکونی و مغازه در آن تخریب شد.
حجت الاسلام حسینی صدر اظهارکرد: امام خمینی (ره) پس از مقاومت و ایستادگی مثال زدنی مردم دزفول خطاب به آنان فرمودند که در این امتحان مهم سربلند بیرون آمده و وظیفه خود را نسبت به دین اسلام ادا کردید.
7535/8005/ 6037
خبرنگار: منصور زرگر ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات