Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:41:24 GMT

اختلالات رأی‌گیری الکترونیک در البرز برطرف شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۵۸۰۱

اختلالات رأی‌گیری الکترونیک در البرز برطرف شده است

کرج - استاندار البرز با اشاره به مشکلات شعب اخذ رأی الکترونیک، گفت: اختلالات رأی‌گیری الکترونیک در استان برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در مسجد رجایی شهر کرج، سید حمید طهائی در بازدید از این شعبه اخذ رأی، اظهار کرد: طبق گزارش‌های دریافتی از بازرسان و فرمانداران، مردم از انتخابات استقبال پر شوری داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهائی با اعلام بیانات رهبری در خصور حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: مردم برای حضور در این عرصه ‌احساس وظیفه کرده‌اند و شاهد صف‌های طولانی مردم هستیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: این شادی نشاط اجتماعی است که مردم از خود به منصه ظهور گذاشته‌اند لذا قدردانی از حضور مردم الزامی است.

طهائی با تأکید بر اینکه صندوق‌ها در تمامی مناطقی که آمادگی وجود داشت، مستقرشده است، افزود: برای نخستین بار در شش شهر استان انتخابات به‌صورت مکانیزه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نگرانی از حیث قطع ارتباطات در این شش شهر وجود داشت که خوشبختانه تاکنون مشکلی گزارش نشده است، تصریح کرد: این امر روند شرکت در انتخابات را سرعت بخشیده و گاه زیر دو دقیقه این مهم امکان‌پذیر می‌شود.

استاندار البرز با اعلام اینکه در ساعات ابتدایی اخذ رأی تداخلی کمی در این روند ایجادشده بود که به‌سرعت برطرف شد، افزود: آمادگی داریم با حضور پرشور مردم زمان اخذ رأی تمدید شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است.  آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد،‌ امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست