Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی، مسئول شعبه اخذ رای ناحیه 9 مشهد انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: تعداد صندوق‌های اخذ رای در منطقه 9، 11 عدد بوده که از این تعداد شش صندوق مربوط به دانشگاه‌های فردوسی، فرهنگیان و موسسه آموزش عالی شهرداری‌های مشهد و بقیه در سایر حوزه‌های منطقه 9 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در انتخابات سال‌های گذشته تنها یک صندوق رای در دانشگاه فردوسی مشهد مستقر بود، اما امسال تصمیم گرفته شد که سه صندوق اخذ رای در دانشگاه مستقر شود و این امر برای سهولت و تسهیل خدمات به دانشجویان بود.

مسئول شعبه اخذ رای ناحیه 9 مشهد خاطرنشان کرد: امسال با قرار دادن این سه صندوق در دانشگاه فردوسی مشهد تفکیک صورت گرفت و یک صندوق ویژه خواهران، یک صندوق ویژه برادران و یک صندوق نیز مختص خانواده‌های کارمندان و مسئولان دانشگاه در نظر گرفته شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی هم یک صندوق اخذ رای قرار دادیم که تمام دانشجویان و کادر این دانشگاه می‌توانند در همین صندوق رای بدهند.

وی افزود: در موسسه آموزش عالی شهرداری‌ها نیز دو صندوق اخذ رای قرار داده‌ایم که یکی ویژه خواهران و دیگری ویژه برادران است و با توجه به موقعیت استراتژیک این موسسه افراد غیر دانشجو نیز می‌توانند در آنجا رای دهند.

مسئول شعبه اخذ رای ناحیه 9 مشهد در خصوص میزان مشارکت دانشجویان در انتخابات گفت: علی رغم استقرار سه صندوق رای در دانشگاه فردوسی مشهد اما ساعت 11 ظهر اعلام شد که تعرفه‌های رای در حال به اتمام رسیدن است و ساعت 11:30 ظهر این تعرفه‌ها را شارژ کردیم.

وی ابراز کرد: امسال انتخابات از مشارکت بسیار بالایی برخودار بود. این مشارکت بسیار خوب دانشجویان در انتخابات به خاطر شور و نشاط آنان است و احساس وظیفه‌ای که به سرنوشت کشور و خودشان می‌کنند.

مسئول شعبه اخذ رای ناحیه 9 مشهد خاطرنشان کرد: در منطقه 9 دو صندوق سیار نیز داریم که در صورت افزایش تعداد دانشجویان در شعبات اخذ رای از این صندوق‌ها نیز استفاده می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمایش آموزش عالی را مرحله به مرحله پیش می‌بریم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح آمایش آموزش عالی را مرحله به مرحله پیش می‌بریم و سعی می‌کنیم توسعه بر اساس نیاز باشد، به گونه‌ای که هر رسته‌ای که خواست تأسیس شود، پیوست اشتغال داشته باشد.

وی افزود: در عین حال تلاش می‌کنیم رشته‌هایی هم که دانشجو کم دارد یا ظرفیت آنها کاهش پیدا کرده را مورد تغییر رویکرد بدهیم یا با برخی از دانشگاه‌ها ادغام کنیم.

زلفی گل در خصوص همکاری بانک مرکزی برای تخصیص ارز دانشجویی، تاکید کرد: رئیس کل بانک مرکزی در زمینه ارز دانشجویی بسیار با سخاوت عمل می‌کند و برای تسهیل تخصیص ارز دانشجویی پیشنهاداتی را ارائه کرده است.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به تأسیس شعب برون مرزی دانشگاه‌های ایران در کشور عراق، اظهار داشت: دانشگاه‌های بزرگ ما مثل دانشگاه شریف، دانشگاه تهران و بعضی از دانشگاه‌های شهرستانی با دانشگاه‌های عراق توافقاتی داشتند و در حال تأسیس شعبی در این کشور هستیم.

کد خبر 6100623

دیگر خبرها

  • طرح آمایش آموزش عالی را مرحله به مرحله پیش می‌بریم
  • نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • صحرایی: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود
  • توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه فردوسی مشهد
  • ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم