Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 4 کانديداي انتخابات شوراي شهر آبادان امروز صلاحيت خود را گرفتند.

به گزارش مشرق ازآبادان؛سرپرست معاونت سياسي و اجتماعي فرمانداري آبادان گفت: امروز چهار کانديداي انتخابات شوراي اسلامي شهر آبادان با نظر هيئت عالي مرکزي برگه هاي تائيد صلاحيت خود را دريافت کردند.
رياض فرحاني افزود: اين چهار کانديدا با دريافت برگه تائيد صلاحيت به ليست کانديداهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر آبادان شدند و هواداران آنان مي توانند به وي راي بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در پاسخ به چرايي تاخير در اعلام و ارسال برگه تائيد صلاحيت اين افراد اظهار کرد: اين کار با نظر هيئت عالي نظارت مرکزي و مطابق با قانون 61 قانون شوراها انجام شده و فرمانداري و وزارت کشور در اين زمينه ذيمدخل نيستند.
فرحاني تصريح کرد: تا اين لحظه موردي از بروز تخلف، گزارش نشده و روند برگزاري انتخابات به شکل بسيار مناسب و خوبي به پيش مي رود.
معاون فرمانداري شهرستان آبادان، مشارکت مردم در انتخابات را بسيار عالي توصيف کرد و يادآور شد: اميد مي رود تا بعد از ظهر اين روند ادامه داشته باشد.
وي گفت: پيش بيني مي شود که نُرم مشارکت مردم آبادان در اين دوره از انتخابات نسبت به انتخابات پيشين بيشتر باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به گفته آقای پورعباس: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعلا تغییری نکرده و تا زمان انتشار دفترچه کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه، فرصت باقی است. با این وجود دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است به دلیل فراهم نشدن زیرساخت‌ها، اجرای قانون باید مورد بازنگری قرار گیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه