Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@10:27:57 GMT

حافظ‌خوانی استاد سرامی در فرهنگسرای فردوس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۶۶۳۷

حافظ‌خوانی استاد سرامی در فرهنگسرای فردوس

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌ عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، چهارمین نشست از سلسله جلسات ادبی «حافظ‌خوانی» فرهنگسرای فردوس در سال جدید شنبه 30 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 با حضور استاد قدمعلی سرامی، شاعر، نویسنده و از اساتید برتر شاهنامه‌پژوه ایران به منظور خوانش و بررسی غزلیات حافظ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلسه محافل ادبی حافظ‌خوانی، شنبه‌ها هر دو هفته یک‌بار با هدف خواندن صحیح اشعار حافظ، شرح و تفسیر اشعار و غزلیات حافظ، رمزگشایی اصطلاحات عرفانی، معرفی اندیشه‌های عرفانی حافظ و آشنایی مخاطبان با فضای اجتماعی زمانه‌ی زیست این شاعر بزرگ ایران زمین برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 با برگزاری برنامه‌های شاخص ادبی همچون حافظ‌خوانی، مثنوی‌خوانی، مثنوی مولانا، قند و نمک، نَقل‌نُقل، شعر و ترانه، انجمن ادبی ققنوس و ... طی سال‌های متمادی با حضور شاعران صاحب‌نام به برندی در این حوزه تبدیل شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.

دریافت کننده: بخشی پور/

502

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارشی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) استان، خبری مبنی بر گرفتار شدن عشایر در منطقه میانکوه دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهید قاسمی بره مرده به محله حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی برای این دو حادثه دیده اقدامات درمانی مورد نیاز را انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • نجات 2 فرد گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه