Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: طبق آخرین آمار تا ساعت ۱۷ امروز ۲۸۷ نفر معادل ۵۰ درصد از کل واجدین شرایط رأی خراسان شمالی رأی خود را در صندوق انداختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدتقی ایرانی در ستاد انتخابات خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم خراسان‌شمالی در دوره‌های گذشته رکورد مشارکت 81 درصدی در انتخابات را به ثبت رسانده‌اند و در این دوره براساس گزارشات رسیده پیش بینی می‌شود این رکورد قطعاً از این مرز عبور خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانی با بیان اینکه گزارشاتی از کسانی که مبادرت به خرید و فروش رأی کردند گزارش شده است، افزود: در برخی از مناطق افرادی از طرفداران نامزدها مبادرت به خرید رأی و توصیه به رأی‌دادن به نامزدی خاص می‌کنند که این اعمال غیرقانونی است و با این تخلفات برخورد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: کسانی که پا در عرصه انتخابات گذاشته‌اند باید مقید به رعایت قانون و ضابطه‌ها باشند.

انتهای پیام/

R41359/P41362/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ستاد انتخابات استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات به صورت الکترونیکی در حوزه‌های انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ آمادگی کامل دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، رئیس ستاد انتخابات مازندران در جلسه ستاد انتخابات مازندران در ساری گفت: آموزش انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار داده می‌شود و وظیفه اصلی صیانت از آرا مردمی است.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  با بیان اینکه آموزش انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی داده می‌شود، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده است و تلاش شد آموزش‌های لازم به مردم و مسئولان اجرایی داده شود.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: تمام فرایند انتخابات 21 اردیبهشت در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

وی گفت: 408 شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه فعال شده است و افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و همچنین افرادی که رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد: فیلم مناظرات و فیلم تبلیغات در صدا و سیمای مازندران در حال پخش است و ضبط فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌ بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه به تناوب تهیه شده که پخش می‌شود.

وی ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی تا 7صبح 20 اردیبهشت ادامه دارد.

وی گفت: همه عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار مشخص شدند و وظیفه اصلی سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟