Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افراد بسیاری در سراسر کشور از صبح امروز به سبب استقبال گسترده برای دادن رای، در صف های شعب اخذ رای منتظر ایستادند و حتی تا 7 ساعت، انتظار کشیدند. گروه سیاسی خبرگزاری میزان- در حالی که ساعتی پیش، رای گیری در شعب اخذ رای، براساس اعلام اولیه وزارت کشور، ساعت 18 به پایان می رسید؛ اما با استقبال گسترده و صفوف به هم فشرده مردم در استان های مختلف کشور در شعب رای گیری، به ویژه در پایتخت مواجه شد و براساس دستور وزیر کشور زمان اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دو ساعت یعنی تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این ها در حالی است که افراد بسیاری در سراسر کشور از صبح امروز به سبب استقبال گسترده برای دادن رای، در صف های شعب اخذ رای منتظر ایستادند و حتی تا 7 ساعت، انتظار کشیدند.به گزارش خبرنگار میزان از حسینیه ارشاد در تهران، صف تشكيل شده مقابل حوزه اخذ رای، در حالی كه بيش از ١٠ ساعت از آغاز رای گيری در حوزه های انتخابيه می گذرد، همچنان بسيار طولانی بوده و اين صف اكنون به چند كيلومتر می رسد. گرچه برای كوتاه شدن مدت زمان حضور شهروندان در اين حوزه انتخابيه صندوق های سيار نيز در نظر گرفته شده اما برخی از شهروندان حاضر در صف اعلام می‌كنند كه اكنون بيش از ٧ ساعت است كه برای رای دادن در صف هستند.همچنین به گزارش خبرنگار دیگر میزان، بعلت جمعيت زياد مردم و طولانی شدن زمان رای دهی،ساعتی پیش طبقه دوم حسينيه جماران هم پذيرای رای دهندگان شد.خبرها از شعب دیگر نیز حاکی از تراکم جمعیت شهروندان تهرانی دارد و مردم به دنبال شعب خلوت تر هستند.
صف طولانی مسجد رسول میدان کاج تهران
استقبال بینظیر مردم در شهرهای دیگر از جمله مشهد، بیرجند، اصفهان و تنکابن باعث تشکیل صف های طولانی در شعب اخذ رای شد.انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر - بیرجندانتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر - آملانتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر - اصفهان
لازم و ضروری به نظر میرسد که مسئولان محترم در این زمینه تمهیدات لازم را بیاندیشند تا اخذ رای از شهروندان تهرانی و دیگر استان های کشور تسهیل شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج

فرماندار کرج از پیش بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

‌‌یحیی رمضانی فرماندار کرج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج ‌اظهار داشت: برای کاهش مشکلاتی که در سال‌های گذشته در حوزه انتخابیه کرج وجود داشت، فرمانداری این شهرستان اقدام به تشکیل 14 ستاد مشابه انتخابات کرد.

وی ادامه داد: از آنجایی که در دوره‌های قبلی انتخابات، تمامی تجهیزات و امکانات رأی‌گیری از طریق یک مرکز در شهر کرج، انجام می‌شد، نیازمند خلاقیتی در این زمینه بودیم تا مشکلاتی که در این بخش بود را برطرف کنیم.

‌رمضانی گفت: همچنین گستردگی شهرستان کرج در این بخش هم مان‌بر و هم هزینه‌بر شده بود و لذا می‌بایست خلاقیتی را در برگزاری انتخابات ایجاد کرد.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل با هماهنگی و نظارت کامل هیئت‌های نظارت و بازرسی در شهرستان اقدام به ایجاد 14 ساختار و 14 ستاد انتخابات مشابه کردیم  که هرکدام بتوانند پاسخگوی نیازهای برگزار کنندگان انتخابات در 14 منطقه شهرستان کرج باشند.

فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: این اقدامات و همچنین حمایت‌های استاندار البرز، ستاد انتخابات البرز و سایر عوامل از جمله هیئت‌های نظارت‌، بازرسی و اجرایی سبب شد تا حوزه انتخابیه کرج بالاترین مشارکت را در بین استان‌های کشور داشته باشد.

وی افزود: استان البرز در این دوره بیش از 8.30 درصد مشارکت داشته است.

نتایج انتخابات 1402 مجلس در استان البرز 30 درصد از واجدید شرایط در استان البرز در انتخابات شرکت کردند

 ‌رمضانی فرماندار کرج، در ادامه به آمادگی کامل حوزه انتخابیه شهرستان کرج برای برگزاری دور دوم انتخابات اشاره کرد‌ و اظهار داشت: از عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرج می‌خواهم که در دور دوم نیز منت را تمام کرده و تلاش کنند که در دور دوم نیز با مشارکت حداکثری انتخابات برگزار شده و در تاریخ این شهرستان ثبت شود.

وی افزود: تحقق این کار این است که تیم اجرایی با انگیزه با‌صلابت به موقع آموزش‌دیده پر انرژِی در قالب همان انتخابات 14 محله محوری که در دور گذشته فعالیت می‌کردند، کار را انجام دهند.

‌فرماندار شهرستان کرج‌ با اشاره به ماده 13 قانون انتخابات اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی طبق ماده 13 قانونا و شرعا بایستی حمایت‌های مالی و مادی از ستاد انتخابات را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست