Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@20:34:39 GMT

نحوه قرائت آرای کاندیداها اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۷۷۲۵

نحوه قرائت آرای کاندیداها اعلام شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، متن نامه علیرضا نیلچی به روسای هیات‌های نظارت استان‌ها بدین شرح است:

احتراما با توجه به سئوالات مکرر استان ها در خصوص قرائت برخی از آرا، نظر هیات مرکزی نظارت به شرح ذیل است:

1. اگر در برگه رای نام یا نام خانوادگی نامزد انتخابات غلط املایی داشته باشد، ولی همچنان بتوان آن را به نام نامزد خواند، برگه رای صحیح بوده و به نام نامزد مربوطه خوانده می شود؛ به طور مثال روهانی به نام آقای حسن روحانی، میرصلیم به نام آقای سید مصطفی آقا میرسلیم، رئیصی به نام آقای سید ابراهیم رییس الساداتی و حاشمی تبا به نام آقای سید مصطفی هاشمی طبا خوانده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2. در صورتی که در برگ رای فقط نام نامزد از قبیل حسن، ابراهیم (سید ابراهیم) و مصطفی (سید مصطفی) نوشته شده باشد، صحیح بوده و به نام نامزد مربوطه خوانده می‌شود.

3. در صورتی که در برگ رای فقط مصطفی یا سید مصطفی نوشته شده باشد به تناسب آرا، آرای فرد در شعبه به نام آقایان آقا میرسلیم و هاشمی طبا خوانده می شود.

4. در صورتی که در برگ رای یکی از عناوین ذیل به تنهایی نوشته شده باشد به نام آقای سید ابراهیم رییس الساداتی خوانده می شود: رئیس السادات- رییس السادات- رئیسی- رییس-رئیس- رییس- سادات-ساداتی.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: ️۹۷ فقره پرونده حقوقی مطروحه‌ شرکت گاز آذربایجان‌غربی در مراجع قضایی، طی سال ۱۴۰۲ مختومه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه له و علیه این شرکت در مراجع قضائی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

وی درباره آرای صادره افزود: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رأی به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.‌

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی، عمده‌ی دعاوی و شکایاتی را که منتج به رأی به نفع این شرکت شده است، در ارتباط با وصول مطالبات گاز بها اعلام کرد و گفت: از طریق این آرا، بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز استان توسط اجرای احکام دادگستری و اجرای اسناد رسمی اداره ثبت اسناد وصول شد.

شیخی از جمله دیگر موارد مربوط به رأی صادر شده به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی در مراجع قضائی را استفاده غیرمجاز از گاز، سرقت دریچه‌های چدنی و ایراد خسارت به تأسیسات گاز برشمرد.

وی درباره موضوعات مربوط به آرای صادره علیه شرکت گاز آذربایجان‌غربی نیز تصریح کرد: از جمله این موارد می‌توان به خسارات وارده به اشخاص ناشی از اجرای پروژه در هنگام لوله‌گذاری و نیز شکایت تعدادی از نیروهای پیمانکاری به خواسته تبدیل وضعیت استخدامی در دیوان عدالت اداری اشاره کرد.

شیخی در ادامه از مستندسازی اموال غیرمنقول این شرکت به عنوان یکی دیگر از اقدامات امور حقوقی نام برد و خاطرنشان کرد: این امر در شرکت گاز استان در سال گذشته رو به بهبود بود اما کافی نبوده است و هنوز حدود ۵۰ درصد از اموال غیر منقول شرکت که عمدتاً محل ایستگاه تقلیل فشار گاز بود و به ناچار به دلیل محدودیت‌های طراحی از املاک قولنامه‌ای خارج از محدوده شهر و روستا خریداری شد، فاقد سند رسمی هستند.

️مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی در رابطه با تحصیل اراضی برای اجرای پروژه‌های گازرسانی استان نیز اعلام کرد: در این خصوص، در سال گذشته ۱۳ مورد ابتیاع زمین داشتیم که از این تعداد ۱۱ مورد برای ساخت ایستگاه تقلیل فشار و دو مورد هم برای احداث ساختمان پست امداد گاز دو اداره شهرستانی بود.

کد خبر 750693

دیگر خبرها

  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم