Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان - رئيس هيئت بازرسي انتخابات استان همدان گفت: تخلف انتخاباتي قابل تاثيري در استان همدان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا عراقي عصر جمعه در جمع خبرنگاران با بيان اينکه حضور مردم در انتخابات نويد حماسه ديگري است، اظهار داشت: مردم با حضور خود در پاي صندوق راي برگ زرين ديگري به تاريخ انقلاب اضافه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عراقي با اشاره به اينکه بخش‌هاي زيادي کمک مي‌کنند تا انتخابات به نحو احسن انجام شود، ادامه داد: يکي از اين بخش‌ها هيئت بازرسي است.
رئيس هيئت بازرسي انتخابات استان همدان با بيان اينکه هيئت بازرسي به هيئت اجرايي کمک مي‌کند تا فرمانداران جريان انتخابات را بهتر برگزار کنند، گفت: در هر صندوق راي يک نماينده از هيئت بازرسي حضور دارد.
وي با اشاره به اينکه براي هر 15 صندوق يک سربازرس درنظر گرفته شده است، گفت: از هيئت بازرسي استان نيز 5 نفر در استان مستقر هستند.
وي ادامه داد: اين افراد از زمان آغاز فرايند انتخابات گزارش‌هاي خود را از تبليغات، تخلفات جزئي و کلي، تخلفات سطح شهر و غيره براي جلوگيري از هر مسئله به هيئت گزارش مي‌دهند.
عراقي با تاکيد بر اينکه اگر هم اتفاق خاصي در بين بخش‌هاي موجود در برگزاري انتخابات رخ دهد نظارت هيئت بازرسي مهم است، عنوان کرد: هيئت بازرسي اجرايي نيست و دست آن بازتر است.
وي با اشاره به اينکه تاکنون گزارش و يا تخلف قابل تاثيري در استان همدان مشاهده نشده است، افزود: تخلفات رخ داده جزئي بوده و رفع شده است.
رئيس هيئت بازرسي انتخابات استان همدان با اشاره به بازديد از برخي شعب اخذ راي، ياد آور شد: يک‌هزار و 600 نفر در هيئت بازرسي استان همدان در حال فعاليت هستند.
عراقي با بيان اينکه بازرسان هر صندوق و شعبه بايد تخلفات را اطلاع دهند، عنوان کرد: در شعب اخذ راي نماينده فرماندار حضور دارد و کنترل و نظارت جدي انجام مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • ماه و سیاره مریخ به یکدیگر نزدیک می‌شوند
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • امشب شاهد مقارنه ماه و سیاره زحل باشید
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است